Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Hvem er Sloggi?

Mener da hun hed Sloggi?

En dame som fandt ud af hun var preggy 2 dage inden hun fødte?

Arj, come on, hvem har hendes nummer, eller skal man godt nok til at skrive grimme ting på hendes Fb væg?

M2: nu kommer du fanmemememe på FB!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

linemus

Line - har været afsted hele dagen og er så træt så træt. Og æv, min mor skal opereres igen på mandag Det er bare så synd for hende.

Anmeld

29. juni 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Line - har været afsted hele dagen og er så træt så træt. Og æv, min mor skal opereres igen på mandag Det er bare så synd for hende.

Åh nej. Vel ikke noget nyt skidt?

Føler med dig.

Knus Birgitte

Anmeld

29. juni 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Åh nej. Vel ikke noget nyt skidt?

Føler med dig.

Knus Birgitte

Det var en lumsk kræfttype - men ikke-aggressiv - der forgrener sig ind i omkringliggende væv, så de har ikke fået det hele med første gang og kan ikke være sikre på at kunne se det hele, så nu ryger hele brystet

Anmeld

29. juni 2010

ivfmarie

Marie - sidder på Maltes værelse og observerer soverytme, på en time har jeg talt 14 vejrtrækningspauser(apnø)!!

..og kan i øvrigt informere om at det IKKE er nemt at få en saturationsmåler til at sidde fast på en lille-bitte-pølse-finger, når den hånd som pølsefingeren sidder fast på overhovedet ikke holder sig i ro, selvom barnet, som hånden er monteret på, skulle forestille at sove!??!

Anmeld

29. juni 2010

ivfmarie

linemus skriver:

øv for den osse, søde Line

Jeg håber operationen forløber godt, og at de får det hele med denne gang!

Anmeld

29. juni 2010

linemus

ivfmarie skriver:

Marie - sidder på Maltes værelse og observerer soverytme, på en time har jeg talt 14 vejrtrækningspauser(apnø)!!

..og kan i øvrigt informere om at det IKKE er nemt at få en saturationsmåler til at sidde fast på en lille-bitte-pølse-finger, når den hånd som pølsefingeren sidder fast på overhovedet ikke holder sig i ro, selvom barnet, som hånden er monteret på, skulle forestille at sove!??!

Hvad foregår der med den bette mand ??

Anmeld

29. juni 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Det var en lumsk kræfttype - men ikke-aggressiv - der forgrener sig ind i omkringliggende væv, så de har ikke fået det hele med første gang og kan ikke være sikre på at kunne se det hele, så nu ryger hele brystet

For pokker da også! Det var synd for hende. Men godt den ikke er aggressiv. Håber det går godt og alt forsvinder denne gang så.

Anmeld

29. juni 2010

Bamme

linemus skriver:

Åh nej, Line da, håber hun snart er HELT frisk og klar igen...

Mange tanker herra!

Anmeld

29. juni 2010

Bamme

ivfmarie skriver:

WHAT???

Hvad sker der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.