Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Monica

Lene76 skriver:

Lene - Klar til dp-dag imorgen også fri indtil mandag

Er forresten kommet til at købe ny mobil...... Nokia 6700 slide i Pink, total fed glæder mig til posten kommer med den

Vores DP-dag er blevet aflyst pga at det har lovet meeeeget regn... Så alm dp dag til os...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Lise

Lise - med søde børn idag. Begge to  Er alene om dem her i aften, og Simon som ellers er en grænsesøgende hystade der ikke vil i seng, bad om at komme ind og sove kl 19. Og mens han blev puttet ventede mini bare lige så sødt... Total succesoplevelse

Anmeld

11. maj 2010

Siber

Rikke - så kom livets store spørgsmåk fra Alma, mor hvordan kommer babyerne egentlig ind i maverne?

Anmeld

11. maj 2010

Nadi

Lene76 skriver:

det er sku da osse pisse træls....... kan alle jer der ik er inviteret til den anden ik bare holde noget sammen så....... ej det ved jeg godt man ik gør men hold k hvor jeg godt kan følge dig

Tror også det ville blive for underligt at sidder der med alle sin mands fætre og kusiners bedre halvdele.

Men er stadig overbevist om at "min" fest ville have været sjovest

Anmeld

11. maj 2010

Nadi

Nadi -vil ud - ud under åben himmel
ja, jeg vil ud - ud på det dybe vand
jeg vil ud - ud under åben himmel
derud hvor jeg bli’r svimmel
ud under åben himmel

Anmeld

11. maj 2010

linemus

Siber skriver:

Rikke - så kom livets store spørgsmåk fra Alma, mor hvordan kommer babyerne egentlig ind i maverne?

Måske kan du bruge Kaspers forklaring til Sebastian (not!): Da vi skulle have Sebastian, købte vi en pille på apoteket, som jeg spiste, og så voksede han sig stor i min mave. Da vi så skulle have Nanna og Signe, havde de tilbud - 2 for en pris. Og det tror den stakkels dreng jo fuldt og fast på

Anmeld

11. maj 2010

linemus

Line - gået i seng med babymusen, der sover sødt... Så hvorfor dælen sover jeg ikke selv endnu??

Anmeld

12. maj 2010

Anja

linemus skriver:

Måske kan du bruge Kaspers forklaring til Sebastian (not!): Da vi skulle have Sebastian, købte vi en pille på apoteket, som jeg spiste, og så voksede han sig stor i min mave. Da vi så skulle have Nanna og Signe, havde de tilbud - 2 for en pris. Og det tror den stakkels dreng jo fuldt og fast på

Meget sjovt!

Vi har heldigvis ikke fået spørgsmålet endnu

Anmeld

12. maj 2010

Lise

Siber skriver:

Hvad svarede du så?

Anmeld

12. maj 2010

Lise

Lise - pjækker fra efterfødselsgymnastik idag, og glæder sig til en tur i IKEA i eftermiddag  Så skal der handles dimser og dutter. I'm loving it!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.