Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

Louise mortil4

Hr lige snakket med pladsanvisningen og det er nu 100 % sikkert at vi får Nanna op til den DP Lærke og Liv har når de 1 juli flytter i børnehaven, dejligt at få endelig besked, det giver lidt mere ro på når vi nu ikke er voldsomt glade ved den DP Nanna har nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Millebasse

Camilla - har haft en febersyg datter i nat pga. vaccinen igår = meget træt mor i dag  og som sov allebedst til middag da jeg så bliver vækket af en håndværker

Anmeld

29. april 2010

linemus

Line - har ryddet op og sorteret legetøj på pigernes værelse, mens Kasper tog Sebastians. Skønt at have det overstået, men nøj hvor er jeg brugt. Venter nu på husbonden og så indtager vi sofaen og æder chokolade og ser fjerner. Mit højdepunkt i dag var, da manden for lidt siden åbnede altandøren, fordi jeg hele tiden har det for varmt og det summer i kroppen - smukke smukke forårsvejr, forårsdufte og solsorten der synger

Anmeld

29. april 2010

Lise

Lise - med den ondeste lækkersult. Kunne virkelig godt køre ½ liter paradis-is og et par hundrede gram bland-selv-slik i gabet lige nu. Men øv, må ikke...

Anmeld

29. april 2010

Kaufie

Mette, nu uden sukkertrang..... hvor kom dét lige fra??? Men skal snart have hveder....

Anmeld

29. april 2010

Grynt

Har monster ondt i et par muskler jeg ikke anede var dér  og det var bare efter 1 times zumba i går aftes...hvad skal det så ikke ende med når jeg har været til styrke træning på søndag???????

Grynt nu med ny fundet muskler og absolut ingen koordinations evne

Anmeld

29. april 2010

..

Rikke som lige har været til open by night hvor manden havde en stand for firmaet sammen med et par af hans folk og nogen kollegaer. Hold da op hvor var ham sælgeren lækker, kom vist til at flirte lidt

Anmeld

29. april 2010

linemus

Line - har lige puttet sig og ligger i spænd mellem en krammedyne og en snorkende mand, så jeg ikke vælter, mens de nasty plukkeveer kigger forbi som altid, når jeg slapper af... Og hvem sagde man mærker baby mindre tilsidst? Min har så meget plads derinde, at den stadig kan slå koldbøtter - en ca. 3700-3800 baby der boltrer sig og stikker fødderne "gennem" moars maveskind

Anmeld

30. april 2010

ka li ja

linemus skriver:

Line - har lige puttet sig og ligger i spænd mellem en krammedyne og en snorkende mand, så jeg ikke vælter, mens de nasty plukkeveer kigger forbi som altid, når jeg slapper af... Og hvem sagde man mærker baby mindre tilsidst? Min har så meget plads derinde, at den stadig kan slå koldbøtter - en ca. 3700-3800 baby der boltrer sig og stikker fødderne "gennem" moars maveskind

ååhhh hvor er je bare spændt på om det snart er nu...

glæder mig til at hører fra dig når du er på vej på sygehuset for at føde

Anmeld

30. april 2010

Siber

Rikke - bliver muligvis båd ejer på søndag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.