Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

ka li ja

karina - trææææææt, men oppe for at få morgenmad... skal spise 6 timer inden operationen... og det er så kl 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Hyner

Så står den på kranio-sakral terapi i dag....

Hyner -Meget spændt...

Anmeld

29. april 2010

linemus

Line - lidt dvask, men må hellere få noget ud af mandens sidste feriedag. Ønsker held og lykke til Karina og Hyner - håber det hjælper for dig, Hyner!

Anmeld

29. april 2010

ivfmarie

Marie, tager et minuts stilhed til ære for Kalaha's hvide snit

Håber at alt er gået godt

Anmeld

29. april 2010

Louise mortil4

Louise - hjemme sammen med Lærke, Liv og Nanna. Medondt i halsen og  hoste til moren, en tumling der er på vej oven på igen og en tvilling der er på vej ned af. God jeg kun skal afsted fra 15 til 18 idag (længe leve en fleksibelt job hvor man kan flekse næsten som man vil med timerne fordi mester ved hvordan det er med små børn og sygdom)

Anmeld

29. april 2010

Louise mortil4

elsker sit job og er super glad for at ha fundet er rigtig god og forstående chef. Er man for meget når man faktisk har lyst til at køre ud og kigge til køerne når man har friweekend, bare lige for at se hvordan de har det og om der nu er kommet nogle nye kalve. Det bliver da hårdt at ha sommerferie, en hel uge væk fra jobbet, ikke godt.

Anmeld

29. april 2010

ivfmarie

mortil4 skriver:

elsker sit job og er super glad for at ha fundet er rigtig god og forstående chef. Er man for meget når man faktisk har lyst til at køre ud og kigge til køerne når man har friweekend, bare lige for at se hvordan de har det og om der nu er kommet nogle nye kalve. Det bliver da hårdt at ha sommerferie, en hel uge væk fra jobbet, ikke godt.

Hvor dejligt! Jeg ved lige hvordan du har det - jeg har også lyst til at køre på jobbet for at høre hvordan "mine" æg har det på mine fridage... Det er da dejligt at være så glad for sit arbejde!

Anmeld

29. april 2010

ivfmarie

Marie - nu vil jeg pakke bilen til et par dages campingferie. Vi ses efter weekenden.

Anmeld

29. april 2010

Louise mortil4

ivfmarie skriver:

Hvor dejligt! Jeg ved lige hvordan du har det - jeg har også lyst til at køre på jobbet for at høre hvordan "mine" æg har det på mine fridage... Det er da dejligt at være så glad for sit arbejde!

jo det er super dejligt, også at glæde sig til at komme på job hver dag.

God campingtur til jer

Anmeld

29. april 2010

Marco2

ivfmarie skriver:

Marie - nu vil jeg pakke bilen til et par dages campingferie. Vi ses efter weekenden.

God tur.

Emily er også inviteret på camping med farfar og "papfarmor" i Ebeltoft, så de kommer og henter hende i eftermiddag. Er allerede begyndt at forberede mig på det ramaskrig der lyder når vi kommer ud til hveder i aften hos farmor, hvor mormor, faster, onkel mm er, når vi ikke har Emsen med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.