Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Nadi

ka li ja skriver:

prutter hun når hun sover ?

Jep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Tynen

Hvorfor? HVORFOR?????!!!! må jeg bare ikke få lov at sove???!
For første gang nogesinde sover Paw stadig, men hvem var det så der vågnede kl. 0615 for første gang i flere måneder?
Jep - Stella - Som ellers plejer at sove til kl. 8

Er skide tøsefornærmet lige nu

Anmeld

28. april 2010

Millebasse

Camilla - hvis søn for første gang spiste kogte kartofler igår! Så stolt

Anmeld

28. april 2010

Lene76

Lene - har haft en hyggelig morgen med begge unger, om om lidt ska viktor i legestue også ska Mille og jeg i bio og se sådan træner du din drage..... håber i andre får en dejlig dag

Camilla.... fedt at han spiste Kartofler, dejligt  det lyder til at han er blevet mere nysgerrig omkring det med maden el???

Anmeld

28. april 2010

Millebasse

Lene76 skriver:

Lene - har haft en hyggelig morgen med begge unger, om om lidt ska viktor i legestue også ska Mille og jeg i bio og se sådan træner du din drage..... håber i andre får en dejlig dag

Camilla.... fedt at han spiste Kartofler, dejligt  det lyder til at han er blevet mere nysgerrig omkring det med maden el???

Ja, det går stille og roligt fremad.. Nogle dage synes vi det går helt skidt, men så kommer der lige sådan en dag som igår hvor han selv spørger om han må smage kartoflerne, og gafler to med største velbehag. Så kan vi se at alt vores slid stille giver pote

Ny krydser vi så bare fingre for at han ikke har glutenallergi, så han ikke skal kæmpe med mere...

Og det lyder da til i skal have en super hyggelig dag

Anmeld

28. april 2010

Bamme

Lene76 skriver:

Den film er bare så pisse fed! Glæd dig

Skal I se den i 3d?

Anmeld

28. april 2010

ivfmarie

Marie - har egenhændigt gravet et tørrestativ op... og vi snakker ikke et bette fjollet paraplystativ, næh nej - vi snakker støbt i en motherfucker tung cementklods - men jeg gjorde det, hell yearh!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2010

Muffinmus

Maria:

Øv for Trine hendes unger er dumme til at sove

IVF-  godt gået, frem med tøsemusklerne:-)

Og som i øvrigt havde ungerne hjemme til hygge dag igår,MEN har sendt dem afsted idag.

OG har handlet ind, ryddet op, støvsuget, tørret borde af, tømt opvasker, lagt tøj sammen og nu er ved at bagre usandsynligt  LÆKRE BOLLER:-)

Og som lige har fået sønnikes nye Hummel regntøj ind med posten. MUMS det er fedt.

Anmeld

28. april 2010

Millebasse

Camilla - hvis datter har fået 3-mdr`s vaccinen idag og var super dygtig

Anmeld

28. april 2010

..

ivfmarie skriver:

Marie - har egenhændigt gravet et tørrestativ op... og vi snakker ikke et bette fjollet paraplystativ, næh nej - vi snakker støbt i en motherfucker tung cementklods - men jeg gjorde det, hell yearh!!

DET ER SQ SEJT!!!

Rikke - som ville ønske hun var lige så sej som IVF..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.