Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Siber skriver: Fedt! Hvilken symaskine har du købt? Knus Siber, der også ønsker sig en ny symaskine!
Fedt!
Hvilken symaskine har du købt?
Knus Siber, der også ønsker sig en ny symaskine!
hejsa, ikke noget fancy..bare en ganske almindelig en af slagsen har allerede en overlocker, så ikke noget stort. Jeg har købt min nye maskine på nettorvet
Toyota
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line - med piger, der allerede er puttet (men leger), da de var drøntrætte efter en dag i sommerhus med mormor og Sebastian (som overnatter), og mand, der er på vej afsted til sin sidste fornøje-tur i lang tid Så nu gør jeg mentalt klar til aleneaften med kage og varm kakao... eller skulle jeg lige lokke manden til at køre omkring brugsen efter cola?... må vel udnytte min graviditet så længe (eller kort) den varer...
Aarghhh, de flabede unger Så kalder de, så fjanter de, så kravler de ud af sengen, så griner de af mig, når jeg bliver sur, osv...... ARGGGG, hvor er smileyen, der rykker hård ud af hovedet???
Line - der ikke får cola
AG - lige kommet hjem fra en dejlig dag i tivoli Friheden som Emily nød MAX!
linemus skriver: Aarghhh, de flabede unger Så kalder de, så fjanter de, så kravler de ud af sengen, så griner de af mig, når jeg bliver sur, osv...... ARGGGG, hvor er smileyen, der rykker hård ud af hovedet??? Line - der ikke får cola
her .. hehe
bette skriver: her .. hehe
HA HA - TAK
Nu er der heldigvis ro, men helt ærligt: 1,5 times leg, tant og fjas og lad-os-drille-tykke-mor, det er da for meget
her er den..
Håber ungerne er på vej i drømmeland nu, så mor kan råhygge alene..eller hva'
Mette, med noget, der ligner tømmermænd efter en hyggelig polterabend.... Masser af grin, lækker mad, karaoke og aaaalt for lidt søvn gør det ganske glimragende ud for alkoholens trættende virkning dagen derpå....
Rikke - så nu har fam DK i Norge købt sig en båd, eller en jolle med motor. Jeg glæder mig til vi skal hente den og den kommer ud på vandet. Der er simpelthen så smukt på Oslo fjorden!
Hyner -skal til JM i dag, nice...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128