Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

linemus

Line - nyder en stille formiddag med varm kakao og computertid. Så længe jeg sidder her, mærker jeg ikke noget til alle skavankerne, så humøret er næsten i top - vil gi' det 9/10 (manden er på vej til Kbh og kommer først hjem i morgen aften, så jeg ved, hvad der venter af anstrengelser senere)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Hyner

Anja skriver:

Åhh, nej .... Hvad er der dog galt?

Det er bare det lorte bl.... Jeg skulle aldrig ha været i haven i den time i går... Jeg kan intet i dag, og fuck det er nederen..

Øv øv øv....

Knus- og tak fordi du spurgte det varmer..

Anmeld

8. april 2010

ivfmarie

marie - har rydet op i tøjet, og har nu 5 (FEM!!) store sække med tøj der skal til genbrug - hvor faen kom det fra??

Anmeld

8. april 2010

Millebasse

Camilla - har lige været til mor/barn hold sammen med Clara.. Yaks, det indeholdt jo både step, mavebøjninger og alt muligt andet... Men også en super time sammen med Clara som synes det var helt fantastisk... Gad vide om jeg kan gå imorgen??

Anmeld

8. april 2010

Louise mortil4

Louise- hjemvendt fra job, nu vil jeg ud og ha noget middagsmad. Imorgen starter vi 6.30 så manden hænger på ungerne i morgen tidlig da han alligevel har fri.

Anmeld

8. april 2010

Louise mortil4

Yes så fik de ENDELIG gang i strækkeriet på DC i esbjerg men hva hjælper 1 enket dag lige...kom ind i kampen folkens.

Anmeld

8. april 2010

ka li ja

ivfmarie skriver:

Marie - ser Paradise fordi fjernbetjeningen er væk - men jeg fatter ikk hvad der foregår!?

jeg sluger det desværre råt hver aften!!!!

Anmeld

8. april 2010

linemus

Line - har øvet sig i at være i barselsmode de sidste par dage, og det går ganske godt  Nu må jeg hellere se at komme i bad, inden jeg skal hente børn...

Anmeld

8. april 2010

ka li ja

Line - har øvet sig i at være i barselsmode de sidste par dage, og det går ganske godt  Nu må jeg hellere se at komme i bad, inden jeg skal hente børn...

haha ja man vænner sig hurtigt til det

Anmeld

8. april 2010

Kaufie

Mette, på vej ud at spise med IRL-mødregruppen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.