Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

Louise mortil4

bette skriver:

håber jeg også.. har ihvertfald taget nummert så jeg evt kan ringe til hende hvis det er. men han har givet hende en drink inde på daisy... men det kan jo godt være uskyldigt.. men synes nu stadig ikke det er okay med mig.. senere inden han kom hjem (han kom hjem kl. 6 om morgenen) så har han skrevet til hende og spurgt hvad hun laver.. hun har dog ikke svaret tilbage... men alligevel..

og han har haft ringet til hende

vil gerne have en forklaring..

da jeg stod op i morges.. og han sover jo stadig.. tog jeg hans mobil for at kigge.. ja det gør jeg altså.. men den var slukket.. måske fordi han ved jeg ville kigge hvis det var.. men jeg kender koden.. er ikke dum..

det er jeg ked af at læse. Noget nyt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Louise mortil4

Louise - har haft en mega hygge dag sammen med manden, ungerne og nogle venner. Man er sgu altid så velkommen der oppe

men som gruer for at hverdagen igen venter lige om lidt, men som er helt vildt glad for sit arbejde

Tænker på bette og håber hun er ok, både med manden og angsten.

Anmeld

4. april 2010

Lene76

Lene - har holdt fødselsdag for min side af familien idag....... så nu er jeg igang med at bage til imorgen hvor Johnnys side kommer....... det er både papdatteren og jeg der ska fejres så her er gang i den

Sikke hos Æv hjemme hos dig bette, håber du er ok, sender dig lige et kæmpe 

knus Lene

Anmeld

4. april 2010

Monica

Moni - er bare så træt og ked af det... Hva er der galt med min lille dreng? Og det går jo også ud over min store dreng...

Anmeld

4. april 2010

Tynen

Monica skriver:

Moni - er bare så træt og ked af det... Hva er der galt med min lille dreng? Og det går jo også ud over min store dreng...

Anmeld

4. april 2010

Tynen

bette skriver:

har set nogle mistænkelige sms.. i manden mobil...

er faktisk ked af det lige nu..

Noget nyt, Heidi?

Jeg håber ikke at der er noget alvorligt i det - Det er ikke lige det du skal gå og bruge energi på nu.

Anmeld

4. april 2010

Bamme

Monica skriver:

Jeg tror altså jeg er gået glip af noget her?

Fortæl lige hvad der sker?

Sorry.

Anmeld

5. april 2010

bette

hej piger..

jeg er okay.. men stadig ikke helt på toppen..men det kommer vel..

der er stadig lige noget der ikke hænger sammen..

Anmeld

5. april 2010

Bamme

Bamme - just sendt børn og mand i Legelandet, med lovning om at når jeg har været i bad og smurt madpakker, så ville jeg komme derud.

Overvejer dog at fake en akut maveforgiftning...

Anmeld

5. april 2010

ka li ja

bette skriver:

har set nogle mistænkelige sms.. i manden mobil...

er faktisk ked af det lige nu..

jamen dog søde.. har i snakket om det? har du slået hende op på krak? det kan ikke bare være en gammel skole kammerat eller noget?

øv stort kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.