Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
trat og i øv humør idag. Har et helt hus som venter på oprydning også skal vi i by i aften.... har bare lyst til at sende ungerne væk og gemme mig under dynen. Godt det er hverdag igen i morgen.
Sender mange tanker mod Bette og håber så meget hun er ok.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bamme - nu med hold i nakken, og en datter som døjer med ørerne. Fåkking ørelæge, hvorfor kan man IKKE komme igennem, aldrig....??
har været på job og er helt flad, har muget kalvbokse efter kaffe, var der nogen der sagde dårlig form
Mette, kommer til at have hævet skrivebord det meste af tiden på jobbet fra nu af til jeg springer ud officielt - møgubehageligt med lukkede bukser når man sidder ned.....der er vist sket lidt over påsken....allerede??
Bamme skriver: Bamme - nu med hold i nakken, og en datter som døjer med ørerne. Fåkking ørelæge, hvorfor kan man IKKE komme igennem, aldrig....??
Kan kun anbefale at køre derned - Vi fik en tid 10 minutter efter vi ankom.
De har sikkert trucker travlt her efter påsk´
jeg har lige haft besøg af den dejligste kvinde fra fyns land
skønt at se dig igen azzer
Marie - har brugt en hel dag på sofaen.. virkelig! Kun afbrudt for at hente en mad. Nu kommer unger og mand om 10 minutter, og jeg har liiidt dårlig samvittighed (hvorfor egentlig - det er jo MIN fridag)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128