Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Louise mortil4

trat og i øv humør idag. Har et helt hus som venter på oprydning også skal vi i by i aften.... har bare lyst til at sende ungerne væk og gemme mig under dynen. Godt det er hverdag igen i morgen.

Sender mange tanker mod Bette og håber så meget hun er ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

linemus

Line - der ikke gider mere påsketamtam men lige skal have det sidste overstået. Glæder mig ubeskriveligt til ro og fred imorgen kl.8 men er også spændt, for pigerne skal i gæstepleje i børnehaven både tirsdag og onsdag...

Anmeld

6. april 2010

linemus

Line - nyder roen og lovlig adgang til baby.dk, men får kun læst, slet ikke skrevet, fordi jeg bliver ved med at falde i søvn... må hellere lægge mig lidt

Anmeld

6. april 2010

Bamme

Bamme - nu med hold i nakken, og en datter som døjer med ørerne. Fåkking ørelæge, hvorfor kan man IKKE komme igennem, aldrig....??

Anmeld

6. april 2010

Louise mortil4

har været på job og er helt flad, har muget kalvbokse efter kaffe, var der nogen der sagde dårlig form

Anmeld

6. april 2010

Kaufie

Mette, kommer til at have hævet skrivebord det meste af tiden på jobbet fra nu af til jeg springer ud officielt - møgubehageligt med lukkede bukser når man sidder ned.....der er vist sket lidt over påsken....allerede??

Anmeld

6. april 2010

Tynen

Bamme skriver:

Bamme - nu med hold i nakken, og en datter som døjer med ørerne. Fåkking ørelæge, hvorfor kan man IKKE komme igennem, aldrig....??

Kan kun anbefale at køre derned - Vi fik en tid 10 minutter efter vi ankom.

De har sikkert trucker travlt her efter påsk´

Anmeld

7. april 2010

ka li ja

jeg har lige haft besøg af den dejligste kvinde fra fyns land

skønt at se dig igen azzer

Anmeld

7. april 2010

Astrid P

Nu med smart garn efter et besøg i Odder... HERLIGT! Jeg mener det, Kalaha - du er min absolutte favoritfrisør!!!

Anmeld

7. april 2010

ivfmarie

Marie - har brugt en hel dag på sofaen.. virkelig! Kun afbrudt for at hente en mad. Nu kommer unger og mand om 10 minutter, og jeg har liiidt dårlig samvittighed (hvorfor egentlig - det er jo MIN fridag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.