Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

bette

har set nogle mistænkelige sms.. i manden mobil...

er faktisk ked af det lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Mie A

bette skriver:

Pyha, den må være hård!! Håber for dig, at der er en god forklaring på dem.

Anmeld

4. april 2010

bette

Mie A skriver:

Pyha, den må være hård!! Håber for dig, at der er en god forklaring på dem.

håber jeg også.. har ihvertfald taget nummert så jeg evt kan ringe til hende hvis det er. men han har givet hende en drink inde på daisy... men det kan jo godt være uskyldigt.. men synes nu stadig ikke det er okay med mig.. senere inden han kom hjem (han kom hjem kl. 6 om morgenen) så har han skrevet til hende og spurgt hvad hun laver.. hun har dog ikke svaret tilbage... men alligevel..

og han har haft ringet til hende

vil gerne have en forklaring..

da jeg stod op i morges.. og han sover jo stadig.. tog jeg hans mobil for at kigge.. ja det gør jeg altså.. men den var slukket.. måske fordi han ved jeg ville kigge hvis det var.. men jeg kender koden.. er ikke dum..

Anmeld

4. april 2010

Anja

bette skriver:

håber jeg også.. har ihvertfald taget nummert så jeg evt kan ringe til hende hvis det er. men han har givet hende en drink inde på daisy... men det kan jo godt være uskyldigt.. men synes nu stadig ikke det er okay med mig.. senere inden han kom hjem (han kom hjem kl. 6 om morgenen) så har han skrevet til hende og spurgt hvad hun laver.. hun har dog ikke svaret tilbage... men alligevel..

og han har haft ringet til hende

vil gerne have en forklaring..

da jeg stod op i morges.. og han sover jo stadig.. tog jeg hans mobil for at kigge.. ja det gør jeg altså.. men den var slukket.. måske fordi han ved jeg ville kigge hvis det var.. men jeg kender koden.. er ikke dum..

Det lyder godt nok mistænkeligt  - jeg ville også spørge om en forklaring, hvis det var mig.

Anmeld

4. april 2010

Grynt

Grynt, som absolut nyder denne påskefreie..MAX!! Er taget hjem til moar med sønnen mens far er hjemme med Frejsen. Nyder hele min store familie med søstre + deres familier, god mad, en tur på kro til musik og masser af drinks og endelig det at kunne få lov til at sove helt til kl 10 hverdag....se tøser dét er ferie

Grynt -Nu med mindre sorte rander om øjnene

Anmeld

4. april 2010

Nadi

Grynt/Tina skriver:

Grynt, som absolut nyder denne påskefreie..MAX!! Er taget hjem til moar med sønnen mens far er hjemme med Frejsen. Nyder hele min store familie med søstre + deres familier, god mad, en tur på kro til musik og masser af drinks og endelig det at kunne få lov til at sove helt til kl 10 hverdag....se tøser dét er ferie

Grynt -Nu med mindre sorte rander om øjnene

Anmeld

4. april 2010

Muffinmus

Maria- der skal have eftermiddagsbeøg af ungernes oldefar og hans dame fra sjælland + min mutti.

Og som synes påske er VÅD og grå men nyder at have lidt fri.

Og som synes det er røv for Heidi at hun skal være trist...dumme dumme mand.

Men håber ikke det betyder noget, men du skal da i hvert fald lige snakke med ham om det..helt sikkert.

Anmeld

4. april 2010

ivfmarie

Marie - med fri om 10 minutter... øv, for jeg skal cykle hjem i blæst og regn

Sender lige gode tanker og cyberkram til Bette, det er synd for dig at du skal være trist. Knus

Anmeld

4. april 2010

Susan1978

Susan som er så træt så træt - men for pokker hvor var det sjovt igår og jeg så hegnet... ;)

Anmeld

4. april 2010

BK

bette skriver:

1000  til dig... det må være hårdt at læse på sin mands telefon..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.