Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

linemus

Anja skriver:

Synes det er synd for Line, at hun skal gå på barsel med sådan en besked

Er ellers nu endnu mere bekymret for Elias, da vi må konstaterer, at han har tabt sig godt 1 kg siden jeg sidst havde ham på vægten, og nu vi har talt om det, kan vi se, at han faktisk ikke har haft ret meget appetit den sidste mdr ..... tankerne flyver rundt på forfærdeligvis, da jeg jo også opdagede den knude-ting på halsen af ham i går

Øv Anja Men det behøver jo slet ikke hænge sammen. Deres appetit skifter jo helt vildt. Det har jeg i hvert fald oplevet med mine tre. Nogle perioder bliver der næsten ikke spist noget, andre perioder spiser de større portioner end mig. Sender lige et kram jeres vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

linemus

Line - der nu nyder påsken, familien og at barselstiden er begyndt dvs. ingen stress og jag  Og som senere vil igang med en fancy påskekage efter 6 måneders pause fra lagkageriet.

Anmeld

1. april 2010

Anja

linemus skriver:

Øv Anja Men det behøver jo slet ikke hænge sammen. Deres appetit skifter jo helt vildt. Det har jeg i hvert fald oplevet med mine tre. Nogle perioder bliver der næsten ikke spist noget, andre perioder spiser de større portioner end mig. Sender lige et kram jeres vej

Du har helt ret, Line. Der behøver jo slet ikke at være en sammenhæng, men tanken er der jo.

Hvis jeg tænker rationelt ved jeg også, at han de sidste uger har været rigtigt meget ude og lege (flere timer om dagen) og det kræver jo energi og derfor kan han have tabt sig. Jeg ved også, at børns appetit svinger, det kender vi fra Jonas. Det er bare SÅ svært at slippe alle de grumme tanker om alt det forfærdelig der kan være spil.

Den knude SKAL at gå væk NU! Hvis jeg ikke havde opdaget den, så ville jeg jo netop ikke bekymre mig synderligt.

Anmeld

1. april 2010

ka li ja

har været i det kreative hjørne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2010

Tynen

linemus skriver:

Nemlig. Røvbanan. Er lidt mere fortrøstningsfuld i dag, efter at have talt med en anden ansat. Der er kun 5 fuldtidsansatte deroppe, så løse rygter er der ikke så meget af, men firmaet er i stor udvikling med mange planer, som skifter næsten fra dag til dag, så derfor er de i tvivl om, hvorvidt der er arbejde nok til en fuldtidsstilling til mig om 3/4 år. Der kan jo ske så meget. Jeg skal have en snak med chefen, men det er bedst at vente en måneds tid, da han kun er kort tid hjemme og så skal afsted igen, ellers er han alt for stresset at snakke med.

Tak for kram

Håber at det hele løser sig til din fordel!

Det er da lidt nitte at skulle gruble over i sin barsel.

Anmeld

1. april 2010

Kaufie

ka li ja skriver:

har været i det kreative hjørne

Smart.... Kan du lige lave sådan en step-by-step guide til at folde sår'n en sommerfugl??

Anmeld

1. april 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Smart.... Kan du lige lave sådan en step-by-step guide til at folde sår'n en sommerfugl??

fårk den var værre!!!!

jeg fandt opskriften i en bog og havde i forvejen selv monster svært ved at fatte tegningerne.. så ved næsen ikke hvordan jeg skal vise det step by step..??

Anmeld

1. april 2010

Kaufie

Hmmm, men de er i hvert fald rigtig fine - jeg skulle være i seriøs pengenød før jeg ville pille dem af kortet.....

Så må man jo på jagt - hvad hedder bogen?

Anmeld

1. april 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Hmmm, men de er i hvert fald rigtig fine - jeg skulle være i seriøs pengenød før jeg ville pille dem af kortet.....

Så må man jo på jagt - hvad hedder bogen?

kan ikke helt huske det. men noget med foldning af theposer og pengesedler. jeg lånte den på biblo.

nu prøver jeg lige at folde en og ser om jeg kan tage billeder så du kan se hvad man gør....

Anmeld

1. april 2010

birgittemarie

Anja skriver:

Synes det er synd for Line, at hun skal gå på barsel med sådan en besked

Er ellers nu endnu mere bekymret for Elias, da vi må konstaterer, at han har tabt sig godt 1 kg siden jeg sidst havde ham på vægten, og nu vi har talt om det, kan vi se, at han faktisk ikke har haft ret meget appetit den sidste mdr ..... tankerne flyver rundt på forfærdeligvis, da jeg jo også opdagede den knude-ting på halsen af ham i går

Jamen kæreste Anja dog! Nu må du tage det helt roligt, for det betyder garanteret INGENTING! Men uuuh, hvor kan jeg følge dig i de paniske tanker, der ikke er til at stoppe.

Jeg var selv en gang irrationelt hysterisk over for knuder og syntes, jeg fandt dem alle vegne på mig selv. Læste så i den anledning, at det var helt umanerligt sjældent, at sådan en knude var farlig. Jeg tør ikke sætte tal på, men det var vist i omegnen af 99% af alle knuder, der var helt og aldeles harmløse.

Men stort knus til dig og håb for, at du kan skubbe de grimme tanker væk og den lille Elias ikke fejler noget som helst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.