Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ka li ja skriver: jamen det ville sgu da være helt perfekt!! krydser virkelig for dig på lørdag
jamen det ville sgu da være helt perfekt!! krydser virkelig for dig på lørdag
ja det ville bare være så perfekt også selv om der er arbejdsweekend hver 2 men hvis bare jeg slipper for at komme tilbage til grisene, så er jeg glad.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortil4 skriver: Louise - helt oppe at køre, skal til jobsamtale på lørdag..... fuck jeg håber jeg får det..... er det da ikke snart lørdan jeg vil bare så gerne ha det job.
Louise - helt oppe at køre, skal til jobsamtale på lørdag..... fuck jeg håber jeg får det..... er det da ikke snart lørdan jeg vil bare så gerne ha det job.
Joan ( Smallie ) skriver: Joan der fik en skide p-bøde mens jeg trænet så bliver det sku alligevel for dyrt hvis det er noget der skal ske ret tit.
Joan der fik en skide p-bøde mens jeg trænet så bliver det sku alligevel for dyrt hvis det er noget der skal ske ret tit.
bette skriver: hvorfor holder du ikke derovre hvor jeg gør.. der får man ingen bøder
hvorfor holder du ikke derovre hvor jeg gør.. der får man ingen bøder
Fordi der var ikke plads. Meeeen det kan du være sikker på jeg gør næste gang.
Fuck jeg er bare smadret i mave og ryg, så gæt hvad der er blevet trænet idag
Joan ( Smallie ) skriver: Fordi der var ikke plads. Meeeen det kan du være sikker på jeg gør næste gang. Fuck jeg er bare smadret i mave og ryg, så gæt hvad der er blevet trænet idag
bette skriver: hehe det er godt sskal også være med på mandag
hehe det er godt sskal også være med på mandag
Ja du skal være velkommen..
Skulle vi finde ud af noget i weekenden eller??
Joan ( Smallie ) skriver: Ja du skal være velkommen.. Skulle vi finde ud af noget i weekenden eller??
bette skriver: evt lørdag formiddag hvad siger du?
evt lørdag formiddag hvad siger du?
Nu ved jeg ikke lige hvordan vejret bliver men vi kunne jo også tage en tur i svømme hallen igen. Så kan vi jo høre de andre om de vil med?
Rikke - har ondt i hele kroppen, snottet, og nej hvor jeg glæder mig til min mand kommer hjem lige om lidt håber jeg!
Joan ( Smallie ) skriver: Nu ved jeg ikke lige hvordan vejret bliver men vi kunne jo også tage en tur i svømme hallen igen. Så kan vi jo høre de andre om de vil med?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128