Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

Tynen

Susan1978 skriver:

Susan som må erkende at hendes imunforsvar alligevel  ikke holdt til flere omgange sygdomme omkring hende.  nu med det værste snotnæse.

Jeg frygter også lidt hvor meget længere mit immunforsvar kan holde med 3 ugers snot og hoste i bagagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Louise mortil4

Nu med nyt job, starter 1 marts kl 07.15 og nu kun med 10 min kørsel mellem hjem og job

Anmeld

6. februar 2010

Mie A

mortil4 skriver:

Nu med nyt job, starter 1 marts kl 07.15 og nu kun med 10 min kørsel mellem hjem og job

Ej, hvor fedt!! Stort tillykke...

Anmeld

6. februar 2010

Louise mortil4

Mie A skriver:

Ej, hvor fedt!! Stort tillykke...

ja det er bare alt for fedt, fede arbejdstider, kort til arbejde, tidligt fri 2 eftermiddage hver uge og weekend på 3 dage hver anden uge og en ekstra løn på 11 kr pr time i forhold til det gamle job Glæder mig så meget til at starte.

Anmeld

7. februar 2010

Marco2

AG - som får besøg af sin mødre-gruppe kl. 10 og som vil ønske Louise STORT tillykke med det nye job. Det lyder godt!

Anmeld

7. februar 2010

ivfmarie

Marie - forsøger at være overskudsagtig kærlig mor efter at have været væk det meste af weekenden, men de unger gør mig bare såååååh træt

Anmeld

7. februar 2010

Joan ( Smallie )

Joan næsten igang med at male badeværelset

Anmeld

7. februar 2010

Lise

Lise - har tabt lidt slimprop i trusseletten idag. Selvom jeg ved at det ikke betyder begyndende fødsel har det alligevel såhn lidt

Anmeld

7. februar 2010

Stumpen

Lise skriver:

Lise - har tabt lidt slimprop i trusseletten idag. Selvom jeg ved at det ikke betyder begyndende fødsel har det alligevel såhn lidt

Spændende

Qnus Anja -der stadig ik eved hvad en slimprop er/ser ud...

Anmeld

7. februar 2010

Lise

Stumpen skriver:

Spændende

Qnus Anja -der stadig ik eved hvad en slimprop er/ser ud...

Det er også første gang jeg tror nok jeg har set én...  Det var bare en usandsynlig slimet og sej sag der lå der og kiggede. Tænker det må være "den".

Og så vil jeg gerne undskylde detaljerne hvis man helst havde været foruden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.