Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Lise

ka li ja skriver:

det lyder da rigtig fornuftigt hvad vil du strikke? et halstørklæde hahaha jeg er aldrig kommet vidre end at lære at stikke sådan et

Jeg vil strikke denne dragt. Aner ikke om jeg kan, ved heller ikke om vi nogensinde får den brugt, men jeg vil så gerne strikke den. Har købt garn, strikkepind og knapper, og er nu godt igang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Helle30

SÅ kan jeg godt forstå, du vil lære at strikke. Den er da for lækker - og modellen i den er også en lækkermås!

- Helle

Anmeld

3. februar 2010

Susan1978

Susan som har været uden for en dør i aften..og  med en rask Emil, men er ret sikker på Ea har feber, hun er brandvarm og har faktisk hostet hele dagen.

ORK - jeg skal bare væk i morgen... nogen andre må ta over..

Anmeld

4. februar 2010

Grynt

Lise skriver:

Jeg vil strikke denne dragt. Aner ikke om jeg kan, ved heller ikke om vi nogensinde får den brugt, men jeg vil så gerne strikke den. Har købt garn, strikkepind og knapper, og er nu godt igang

Kan virkelig godt forstå du gerne vil strikke den dragt, den er da også vildt fed. Ønsker dig pøj pøj og glæder mig til, at se det færdige resultat.

Anmeld

4. februar 2010

Grynt

ka li ja skriver:

det lyder da rigtig fornuftigt hvad vil du strikke? et halstørklæde hahaha jeg er aldrig kommet vidre end at lære at stikke sådan et

Kalaha, du kan så tilgengæld SÅ mange andre ting!!!! Du er da om noget en af de mest kreatve og dygtige mennesker jeg nogensinde har mødt!!

Anmeld

4. februar 2010

Helle30

Grynt/Tina skriver:

Kalaha, du kan så tilgengæld SÅ mange andre ting!!!! Du er da om noget en af de mest kreatve og dygtige mennesker jeg nogensinde har mødt!!

Anmeld

4. februar 2010

Hyner

Henriette -lukker øjenene og drømmer om sol og sommer...

Anmeld

4. februar 2010

Hyner

Henriette -gad vide om posten kommer ud i dag????

Anmeld

4. februar 2010

BK

Betina - med kareten på værksted (servoen er stået af)

Anmeld

4. februar 2010

Rasmine

Lise skriver:

Er det til barn nr. 3?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.