Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

Joan ( Smallie )

Joan der er på vej ind for at træne et par timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Anja

Anja   - med en datter, der nu har været frisk i 2 hele dage og som så i dag udsættes for 15 mdrs vaccination  Manden er taget afsted med hende, håber de synes hun er frisk nok til at få den, for evt reaktion skulle jo komme ca 10 dage efter og så passer det med vi har vinterferie

Anmeld

4. februar 2010

Lise

Mebach skriver:

Er det til barn nr. 3?

HARH - det kommer an på hvor lang tid det tager at strikke den. Havde mere planer om at den kan bruges næste efterår/vinter.

Anmeld

4. februar 2010

Tut

Mette - Har lige haft besøg af DK tykkeste TDC mand, jeg kan godt sige jer han var stor! Han prustede og stønnede, og lignede et kæmpe bjerg da han lå på gulvede og roede ved stikkene... Men men, vi har internet igen nu............ Jubiiii.......

Jeg er selv små-fed, men jeg er stadig i chok over at nogen kan være SÅ stor som ham!

Anmeld

4. februar 2010

Lise

Lise - bør holde sig fra forsiden, kan ikke klare historier om dødfødsler og vuggedød lige nu og de næste mange måneder!  Bør i det hele taget holde sig fra babyen og lave lidt på det hersens arbejd!

Anmeld

4. februar 2010

Marco2

Lise skriver:

Lise - bør holde sig fra forsiden, kan ikke klare historier om dødfødsler og vuggedød lige nu og de næste mange måneder!  Bør i det hele taget holde sig fra babyen og lave lidt på det hersens arbejd!

ja, den er godt nok hård... og alligevel er der et eller andet i mig der spørger: "er det en faker igen...?" - vi har jo snart prøvet nogle stykker af dem..

AG - kynisk?

Anmeld

4. februar 2010

Lise

Marco2 skriver:

ja, den er godt nok hård... og alligevel er der et eller andet i mig der spørger: "er det en faker igen...?" - vi har jo snart prøvet nogle stykker af dem..

AG - kynisk?

I know... tænker det samme

Anmeld

4. februar 2010

Helle30

- Helle, der tænker, at hvis det er sådan én igen, så skal h.. s... få så mange tæsk. Har lige siddet og tudet mig igennem hele tråden. Øj mand, det gør ondt.

- Helle.. Nåja, det har jeg jo skrevet én gang

Anmeld

4. februar 2010

Anja

Helle30 skriver:

- Helle, der tænker, at hvis det er sådan én igen, så skal h.. s... få så mange tæsk. Har lige siddet og tudet mig igennem hele tråden. Øj mand, det gør ondt.

- Helle.. Nåja, det har jeg jo skrevet én gang

Gjorde det samme i aftes 

Vågnede flere gange i nat, hvor jeg bare MÅTTE ind og tjekke alle ungerne.

Anmeld

4. februar 2010

Joan ( Smallie )

Marco2 skriver:

AG - kynisk?

Jeg tænkte det samme og tænker det stadig lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.