Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

ka li ja

Mebach skriver:

Nu med farvet bund, og afbleget stribe agtigt, altså ikke blonde, men bare udtrukket farve

farvet bund er altid godt. ikke at du er grå eller noget

jeg skal også ha gjort noget ved min bund og de tis gule striber jeg render rund med inden bryllup d 20!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

ka li ja

karina - nu kun14 dage til jeg har mit eget hjem!!! yyyaaaaaahhhuuuuuuuuuuuu det bliver sååååååååååååååååååå fantastisk

så har jeg lige en uge til at gøre det klar i indtil ungerne kommer hjem igen til hvert deres værelse! det bliver så stort!!!

Anmeld

2. februar 2010

Stumpen

ka li ja skriver:

karina - nu kun14 dage til jeg har mit eget hjem!!! yyyaaaaaahhhuuuuuuuuuuuu det bliver sååååååååååååååååååå fantastisk

så har jeg lige en uge til at gøre det klar i indtil ungerne kommer hjem igen til hvert deres værelse! det bliver så stort!!!

Ej hvor fedt for jer

Anmeld

2. februar 2010

Anja

ka li ja skriver:

Sikke dejligt !! Det bliver bare skønt for dig og drengene.

Hvilken deleordning er I kommet frem til ? En uge hver sted ?

Anmeld

2. februar 2010

Hyner

ka li ja skriver:

LOVELY!!!

Selvom 14 dage er lange i sådanne tider.... Det bliver bare så dejligt for jer....

Anmeld

2. februar 2010

Nadi

Nadi - ønsker god bedring til alle dem der er syge, store som små, synes det er så fedt for Kalaha (glæder mig til at blive inviteret til dit nye hjem), føler med Anja -sov ikke selv før efer kl 5 og overvejede at gå på baby og som er sikker på Bacon er total lex.

Nu på penicillin, bevæbnet med næsespray og lomeletter: GÅ VÆK BIHULEBETÆNDELSE!!!!!

Anmeld

2. februar 2010

ka li ja

ja vi gør som nu, deler dem en uge af gangen og aflevere og henter i institutioner, så vi behøver ikke se på hinanden

det blir bare så godt at ha sit eget hjem. jubbiiiiiiii

Anmeld

2. februar 2010

Kaufie

Mette, ønsker god bedring til de syge og ønsker lidt flere timer i døgnet - specielt når to (2!!!) af dem tilbringes på motorvejen mellem to tilkørsler.......bare fordi der var en lastbil eller 7, der havde lidt problemer op ad bakke.....

Anmeld

2. februar 2010

Siber

Rikke - går i seng, er træt af at være græsenke, når mine kollegaer ligger sig syge

Anmeld

3. februar 2010

Lise

Lise - kommer da lige i tanke om at jeg båndede årgang 0 igår, og endnu ikke har set det  (og er i øvrigt bløwn plus-pige og har fået nye smileyer)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.