Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

Eh... Hvor og hvornår gør I det?

-Er jo lidt svært med mine skiftende arbejdstider. Jeg venter på sneen skal forsvinde så jeg kan begynde at gå, cykle eller løbe rundt om søen.

Mandag og torsdag de dage vi kan og så tror jeg at jeg skal have startet på noget hold men ved ikke lige hvad.

Og vi starter de 19.30 tiden og så 1½ time frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Rasmine

Joan ( Smallie ) skriver:

Mandag og torsdag de dage vi kan og så tror jeg at jeg skal have startet på noget hold men ved ikke lige hvad.

Og vi starter de 19.30 tiden og så 1½ time frem.

Lige præcis de dage OG tidspunktet er skidt. Og den dag du skal gå til holdtræning er også skidt

MEN for at slippe for min delle og svulmende lår starter jeg med at svømme, skal bare liiige modtage billetterne med posten. HAr lige været ude at investere i ny fin badedragt-man er vel momse, og nye svømmebriller. Men fårk hvor de da danner undertryk, synes de sidder underligt faktisk.

Anmeld

1. februar 2010

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

Lige præcis de dage OG tidspunktet er skidt. Og den dag du skal gå til holdtræning er også skidt

MEN for at slippe for min delle og svulmende lår starter jeg med at svømme, skal bare liiige modtage billetterne med posten. HAr lige været ude at investere i ny fin badedragt-man er vel momse, og nye svømmebriller. Men fårk hvor de da danner undertryk, synes de sidder underligt faktisk.

He he bare i orden

Anmeld

1. februar 2010

Helle30

Er endelig kommet af med komprimeret vrede i et civiliseret sprog på øffen. Ahhhh. Nu er jeg bare spændt på, om der kommer et svar

Anmeld

1. februar 2010

BellaT

Helle30 skriver:

Er endelig kommet af med komprimeret vrede i et civiliseret sprog på øffen. Ahhhh. Nu er jeg bare spændt på, om der kommer et svar

Nøøj, du er klog, Helle..  til dit indlæg på Øffen. Har læst det og du har så ret. Og ja, det er meget civiliseret og velformuleret vrede der har ramt tasterne.

Anmeld

1. februar 2010

Nadi

Nadi - nu med bihulebetændelse, nøj det er smertefuldt

Anmeld

1. februar 2010

Lise

Helle30 skriver:

Lise - glæder sig til svar

Anmeld

2. februar 2010

Anja

Anja  -  så sidder man her kl 4.36, mega træt, men har været vågen en time og kan slet ikke overskue at skulle gå i seng igen og få mega hosteanfald og "snotforstoppelse" af at ligge ned

Anmeld

2. februar 2010

Hyner

Henriette -der ikke tør kører ud i det isglatte fører for 4,5 times arbejde. Så emmaser Mickeys klubhus og mor sidder på baby

Anmeld

2. februar 2010

Rasmine

Anja skriver:

Anja  -  så sidder man her kl 4.36, mega træt, men har været vågen en time og kan slet ikke overskue at skulle gå i seng igen og få mega hosteanfald og "snotforstoppelse" af at ligge ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.