Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Lise

Lise - glæder sig til Årgang 0!  Og Riget..og Alarm 112. Mega god tv-aften  Men, øv, hvorfor er det min tur til at putte det aldrig trætte barn idag?

Glæder sig i øvrigt også MEGA til 3D scanning imorgen!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

ivfmarie

Marie - jeg så den..kortvarigt. Indkørslen, men så var den væk igen! Tilgengæld har jeg nu dunkende overarme ala Asbjørn Riis! Yeaaarhh Ubeha'li'!

Anmeld

5. januar 2010

bette

heidi nu med kat uden boller og tatto i øret.. lille fulde kat.. ej seriøst har sku ondt af ham..

og heidi som lige har været i blockbuster.. jeeps i know.. med sommerdæk og det hele.. lol... der var en venlig mand der var sød at skubbe på da jeg skulle ud af min parkerinsbås. 20km i timen ind og aflevere film og købe spil.. jeeeps..

må være sindssyg..

Anmeld

5. januar 2010

Astrid P

Astrid - kun været på arbejde 2 dage efter ferien, men allerede træt som en luder på lang lørdag!

Anmeld

5. januar 2010

Mary

Maria - har bare så ondt  ...og tænker at folk snart må være trætte af mit brok 

Anmeld

5. januar 2010

ivfmarie

Mary skriver:

Vi bærer nok over med det - bare du snart fortæller at Baby-Dicte er ude (eller på vej ud med sikkerhed)

Pøj pøj

Anmeld

5. januar 2010

Tynen

Mary skriver:

Orrrk... Vi kan tage det

(Tror sgu også jeg var særdeles træls at høre på til sidst     )

Anmeld

5. januar 2010

Louise mortil4

Louise - mega sur på gynekologisk amb på esbjerg sygehus, hvorfor skal vi altid ha tralse oplevelser på det sygehus, nej så gi mig hellere Herning, så ved man da hva man får nemlig god servise og læger der går op i patienternes problemer og faktisk vil løse dem  Lorte dag, andre der er med på at slette den af kalenderen.

Håber alle andre har haft en god dag, at vi snart får 2 stk nye små søskende til juli ungerne, at alle bedsteforældrene opfører sig ordentlig og at Kalija er kommet op af det tralse hul igen

Anmeld

5. januar 2010

Tynen

Trine - Føler sig amputeret af familien

Anmeld

6. januar 2010

Nadi

Nadi - ligger på sofaen under dynen af lyst, og ikke nød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.