Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Lene76

ka li ja skriver:

karina - tuder...... aner ikke hvorfor, eller så er det bare fordi der er så meget i hovedet at jeg ikke kan overskue mere nu.....

Lene- troede det vil være træls at stå op idag. men det er faktisk en go mandag søde glade børn ind af døren ( ik at de ik altid er søde men nu har de ik set mig i ca 14 dage)

sender et stort Kram til Karina..... tror du trænger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Tynen

Trine - Sender en masse tanker i Helles retning! Håber du kom igennem aftenen?!

Sender derefter en kæmpe krammer til Kaluhaén - Håber du er ok?
Og sidst men ikke mindst en ordentlig røvfuld vestøv i Marias retning  (Men nu hvor du ikke ramte d. 1. føder du d. 100110, bare så du ved det     )

Anmeld

4. januar 2010

Nadi

Nadi - sender en KÆMPE krammer til Kalaha + en ordentlig bunke vestøv til Mary  Og er så småt igang med at pakke taske til sygehuset ,kan slet ikke huske hva man skal have med, men fladejernet og eyelineren er pakket ned

Og som synes ham der Orlando Bloom er en fryd for øjet

Anmeld

4. januar 2010

Mary

Maria - takker for vestøv  Har haft besøg af jdm som konstaterer 1,5 cm livmoderhals tilbage og 1 finger åben!

Anmeld

4. januar 2010

Nadi

Nadi - rimelig frustreret over sin mobil, den vil ikke ringe op og jeg skal have fat i su

Du bliver skiftet ud den 19. feb, ta den dumme mobil!!

Anmeld

4. januar 2010

Millebasse

Camilla - som ikke har fået akupunkturnåle i idag alligevel, da lillepigen nok har lagt sig så langt ned at det er hende som forårsager det hele, da hun åbenbart gerne snart vil ud (hvilket jeg synes er helt okay)

Og hvis søn igen var tør da han vågnede til morgen, er så stolt

Anmeld

4. januar 2010

..

Rikke - er stolt af sig selv, er gået super idag med min nye livsstil.. Lidt cornflakes til morgenmad, salat med tun og laks til frokost (UDEN dressing), et æble og så karrykål i aften.. Og jeg har ikke engang savnet snacks og søde sager

Anmeld

4. januar 2010

ivfmarie

ka li ja skriver:

karina - tuder...... aner ikke hvorfor, eller så er det bare fordi der er så meget i hovedet at jeg ikke kan overskue mere nu.....

Marie - sender Kalaha et kæmpe cyberkram!

Anmeld

4. januar 2010

ivfmarie

Mary skriver:

Maria - takker for vestøv  Har haft besøg af jdm som konstaterer 1,5 cm livmoderhals tilbage og 1 finger åben!

Marie - som havde Malte i armene ca 3 timer efter jdm konstaterede netop samme to faktorer den 18. juli 2007

Anmeld

4. januar 2010

ivfmarie

Macrolf skriver:

Rikke - er stolt af sig selv, er gået super idag med min nye livsstil.. Lidt cornflakes til morgenmad, salat med tun og laks til frokost (UDEN dressing), et æble og så karrykål i aften.. Og jeg har ikke engang savnet snacks og søde sager

Marie - som roser Rikke, og andre der har skiftet livstil pr 1.1.10, og som i øvrigt selv var ude at løbe inden arbejde idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.