Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Kaufie

Mette, sender trøstekram og vestøv afsted..... og er så ellers snart på vej i seng med en bog, der lige kan få samlet tankerne efter en overordentlig informationsrig 1. arbejdsdag i det nye job..... Godt man har fri kl 14 hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Susan1978

Susan - som slet ik har været på baby i dag før nu. Men til gændgæld har jeg hevet 2,5 mill hjem til firmaet..   og som ikke skulle starte til DDV i dag alligevel men på onsdag i stedet. Men har alligevel holdt sig helt fra alt det grimme og virkelig været god i dag.

Anmeld

4. januar 2010

ka li ja

tak for jeres tanker og krammere tøser

karina - nu i bedre humør. og med lidt hjælp fra en bacon, også lidt nemmere ved at overskue tingene. tak

Anmeld

4. januar 2010

Tynen

Trine - Synes det burde forbydes ved lov at blive vækket hver time om natten! Nu går jeg sgu i kassen

Anmeld

4. januar 2010

ka li ja

Tynen skriver:

Trine - Synes det burde forbydes ved lov at blive vækket hver time om natten! Nu går jeg sgu i kassen

ja helt sikkert!!! det bliver man jo ikke just smukkere af

Anmeld

4. januar 2010

Tynen

ka li ja skriver:

ja helt sikkert!!! det bliver man jo ikke just smukkere af

Nej vel?!

Jeg håber og beder til at år 2010 er det år hvor mørke rander under øjnene virkelig HITTER

Anmeld

4. januar 2010

ka li ja

Tynen skriver:

Nej vel?!

Jeg håber og beder til at år 2010 er det år hvor mørke rander under øjnene virkelig HITTER

ja mørke rander og hævede øjenlåg!!! det satser jeg også på!!!

Anmeld

4. januar 2010

Nadi

Nadi - som lige pt ikke har meget tilovers for sin far!!

Anmeld

4. januar 2010

Lise

ka li ja skriver:

karina - tuder...... aner ikke hvorfor, eller så er det bare fordi der er så meget i hovedet at jeg ikke kan overskue mere nu.....

Anmeld

5. januar 2010

Muffinmus

Maria- der virkelig tænker på om Trine får nye bryster nu???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.