Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette, sender trøstekram og vestøv afsted..... og er så ellers snart på vej i seng med en bog, der lige kan få samlet tankerne efter en overordentlig informationsrig 1. arbejdsdag i det nye job..... Godt man har fri kl 14 hver dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Susan - som slet ik har været på baby i dag før nu. Men til gændgæld har jeg hevet 2,5 mill hjem til firmaet.. og som ikke skulle starte til DDV i dag alligevel men på onsdag i stedet. Men har alligevel holdt sig helt fra alt det grimme og virkelig været god i dag.
tak for jeres tanker og krammere tøser
karina - nu i bedre humør. og med lidt hjælp fra en bacon, også lidt nemmere ved at overskue tingene. tak
Trine - Synes det burde forbydes ved lov at blive vækket hver time om natten! Nu går jeg sgu i kassen
Tynen skriver: Trine - Synes det burde forbydes ved lov at blive vækket hver time om natten! Nu går jeg sgu i kassen
ja helt sikkert!!! det bliver man jo ikke just smukkere af
ka li ja skriver: ja helt sikkert!!! det bliver man jo ikke just smukkere af
Nej vel?!
Jeg håber og beder til at år 2010 er det år hvor mørke rander under øjnene virkelig HITTER
Tynen skriver: Nej vel?! Jeg håber og beder til at år 2010 er det år hvor mørke rander under øjnene virkelig HITTER
ja mørke rander og hævede øjenlåg!!! det satser jeg også på!!!
Nadi - som lige pt ikke har meget tilovers for sin far!!
ka li ja skriver: karina - tuder...... aner ikke hvorfor, eller så er det bare fordi der er så meget i hovedet at jeg ikke kan overskue mere nu.....
karina - tuder...... aner ikke hvorfor, eller så er det bare fordi der er så meget i hovedet at jeg ikke kan overskue mere nu.....
Maria- der virkelig tænker på om Trine får nye bryster nu???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128