Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mary skriver: Maria - glæder sig til at huset tømmes for børn og mand i morgen tidlig kl 8!
Maria - glæder sig til at huset tømmes for børn og mand i morgen tidlig kl 8!
mon ikke også snart livmoderen skal tømmes?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Susan er glad for at kæresten er en super far.. han underholder børnene udenfor og hygger, mens jeg går inde og har ondt af mig selv. POKKERS LÆND!
nogen der ved om man skal til fys, kiro eller bare skydes, når det gælder lænden?
Henriette - Synes det er noget juks at skal på job i morgen, efter sådan en dejlig lang juleferie... Så er det jo godt at det kun er fra 7- 11.30 hver dag, og så kun lige i 3mdr endnu
Joan nu med nyt køleskab
ivfmarie skriver: mon ikke også snart livmoderen skal tømmes?
Åh, det ville da være dejligt, men sådan noget tør jeg ikke længere ytre mig om
Rikke - hjemme igen til 40 cm sne, og havde en wii med hjem!
- Helle - med en megasyg mor - alene med to små piger - venter min far til aftensmad. - Er rimelig træt af alle 3 dele.
- Helle - igen.
Susan1978 skriver: Susan er glad for at kæresten er en super far.. han underholder børnene udenfor og hygger, mens jeg går inde og har ondt af mig selv. POKKERS LÆND! nogen der ved om man skal til fys, kiro eller bare skydes, når det gælder lænden?
Camilla - hvis dreng er puttet for 2. nat i træk uden ble efter eget ønske! Første nat gik super, så er spændt på denne...
Og har en stor plukve...nemlig hele tiden...ret belastende..
karina - tuder...... aner ikke hvorfor, eller så er det bare fordi der er så meget i hovedet at jeg ikke kan overskue mere nu.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128