Test tråd November/December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2024

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Så er ved vi hvad vi skal ønske os den 24

Jeg ved bare ikke hvor nemt det bliver hjemme ved sviger mor, men tænker at jeg tager ægløsnings test med også må vi være kreative hvis den tester positiv

Men kan godt mærke det presser mig en smule, men hvem ved måske det kan blive det bedste sex ever.

En juleaftens baby

Det der hemmelighedsfulde kan vel også noget. Jeg tænker mere på at være mæt og ugidelig

Men vi må alle ofre os for det større formål

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
RG skriver:

En juleaftens baby

Det der hemmelighedsfulde kan vel også noget. Jeg tænker mere på at være mæt og ugidelig

Men vi må alle ofre os for det større formål

Haha ja jeg synes også timingen er lidt svær. Når man i forvejen har et barn kan det jo ikke rigtigt fikses om formiddagen Vi finder nok en løsning på julehygge Det lidt absurd med det her planlægningssex hva… 

Anmeld Citér

12. december 2024

RG

Profilbillede for RG
Sommersol2021 skriver:

Haha ja jeg synes også timingen er lidt svær. Når man i forvejen har et barn kan det jo ikke rigtigt fikses om formiddagen Vi finder nok en løsning på julehygge Det lidt absurd med det her planlægningssex hva… 

Helt klart svært med barn i forvejen. Det kræver lidt mere planlægning og evt en lås på døren

Det er vildt mærkeligt at planlægge på den måde. Men ved hvor forfærdelig jeg bliver at være sammen med i de 14 dage efter hvis vi slet ikke  har forsøgt at ramme ægløsning 

Anmeld Citér

12. december 2024

Josefine6296

Profilbillede for Josefine6296
RG skriver:

Tillykke med den positive test.

Hvad er status nu

Status er at jeg begyndte at bløde kraftigt efter 3 dage, så endnu et tab..

Anmeld Citér

13. december 2024

RG

Profilbillede for RG
Josefine6296 skriver:

Der er jeg ked af at hører

Anmeld Citér

16. december 2024

Sommersol2021

Josefine6296 skriver:

Det er jeg ked af. Tab er noget møg

Anmeld Citér

16. december 2024

Sommersol2021

RG skriver:

Helt klart svært med barn i forvejen. Det kræver lidt mere planlægning og evt en lås på døren

Det er vildt mærkeligt at planlægge på den måde. Men ved hvor forfærdelig jeg bliver at være sammen med i de 14 dage efter hvis vi slet ikke  har forsøgt at ramme ægløsning 

Ja vi kommer også til at forsøge selvom timingen er dum. Orker ikke gå glip af en cyklus. Har lige fået af vide af lægen i dag, at vi skal skrue op for frekvensen og ikke kan stole på ægløsningsteste. Ved ikke helt om jeg er enig med hende. Er trods alt blevet gravid en del gange før ved at styre efter teste… Men ja, det ville da være dejligt hvis vi bare kunne være sammen hver 2. dag året rundt. Synes bare det er urealistisk med et ægte familieliv

Anmeld Citér

22. december 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr

Ja med vulvodyni er sex bare ikke fedt !

for at være helt ærligt så kan mit underliv ikke klare mere end en til 2 gang i ugen, for ellers så er det helt fuck som i fuckt.

Svie, kløe, stikkende smerter m.m. så vi er styret af ægløsnings test

Vi har snakkede om at vi måske starten af det nye år skal søge hjælp fordi det er så svært for os 10 måneder uden held og fordi der er så mange smerter forbundet med det..

men igen min partner skifter mening som han skifter underbukser... 

Anmeld Citér

24. december 2024

RG

Profilbillede for RG
Sommersol2021 skriver:

Ja vi kommer også til at forsøge selvom timingen er dum. Orker ikke gå glip af en cyklus. Har lige fået af vide af lægen i dag, at vi skal skrue op for frekvensen og ikke kan stole på ægløsningsteste. Ved ikke helt om jeg er enig med hende. Er trods alt blevet gravid en del gange før ved at styre efter teste… Men ja, det ville da være dejligt hvis vi bare kunne være sammen hver 2. dag året rundt. Synes bare det er urealistisk med et ægte familieliv

Det er også svært bevidst at springe forsøg over. Selvom timing er dum.

Det er da ikke til meget hjælp. Hver 2. Dag er altså ofte. Livet kommer lidt i vejen.

Min mand og jeg er ikke de største på det der fysisk kontakt/sex. Altså en gang ugentligt vil i de fleste tilfælde være nok for os

Specielt er jeg ikke så interesseret i det i de travle perioder. Og han syntes ikke at lad os få det overstået er særlig spændende

Anmeld Citér

24. december 2024

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Ja med vulvodyni er sex bare ikke fedt !

for at være helt ærligt så kan mit underliv ikke klare mere end en til 2 gang i ugen, for ellers så er det helt fuck som i fuckt.

Svie, kløe, stikkende smerter m.m. så vi er styret af ægløsnings test

Vi har snakkede om at vi måske starten af det nye år skal søge hjælp fordi det er så svært for os 10 måneder uden held og fordi der er så mange smerter forbundet med det..

men igen min partner skifter mening som han skifter underbukser... 

Det lyder ikke rart. Håber lægen kan se udfordringen og tilbyde et eller andet hjælp ��

Det er så træls når de ændre mening. Det kommer ikke til at ske kammeret. Der er alt for mange følelser der er blevet lagt i det. Nu giver vi ikke op ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.