Test tråd November/December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2024

Mooommi

Profilbillede for Mooommi

Jeg melder mig os på 

Efter to spontane aborter i juli og oktober - mit hcg er heldigvis faldet rigtig hurtigt, så håber vi kan være heldige selvom det os er skræmmende at skulle prøve igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Mooommi skriver:

Jeg melder mig os på 

Efter to spontane aborter i juli og oktober - mit hcg er heldigvis faldet rigtig hurtigt, så håber vi kan være heldige selvom det os er skræmmende at skulle prøve igen

Åh det gør mig meget ondt at høre !

Det forstår jeg udemærket godt ! 

jeg har ikke selv stået i det, men jeg kan sagtens følge dig ! 

Anmeld Citér

4. november 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
RG skriver:

Jeg melder også på test tråden denne måned.

Ægløsning d. 22, forventet mens I dag.

Alle test er negative.

Jeg har ikke rigtig mens symptomer. Lidt "trykken" i underlivet men ikke som det plejer.

Tilgengælde havde jeg en uge efter ægløsning små skydende jag i underlivet. Og kvalme på grænsen til opkast specielt om aftenen siden i onsdags og ømme boobs. Men ikke hvad der ligner skyggen af en streg på en af de mange test jeg tog i weekenden

Åh du havde også ægløsning samme tidspunkt som mig

ej det de symptomer kender jeg godt ! 

lige nu køre vi med udflåd, kvalme træt og jag on and off..

ved ikke hvorfor men tro åbenbart på et mirakel som kan give mig en positiv test i uge 5 plus et eller andet..

jeg bare så forvirret i følelser

krydserfinger for wt julemirakel !

Anmeld Citér

5. november 2024

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Åh du havde også ægløsning samme tidspunkt som mig

ej det de symptomer kender jeg godt ! 

lige nu køre vi med udflåd, kvalme træt og jag on and off..

ved ikke hvorfor men tro åbenbart på et mirakel som kan give mig en positiv test i uge 5 plus et eller andet..

jeg bare så forvirret i følelser

krydserfinger for wt julemirakel !

Ja!

Og ikke skyggen af mens endnu.

Men mange andre symptomer. Og testen i morges var selvfølgelig negativ. 

Det lyder helt som mig

Håber på et julemirakel. Men er faktisk også lidt nervøs for at hvis testen så bliver positiv  hvorfor først så sent

Men selvfølgelig håber man. Jeg er ved at blive bims. Er slet ikke mig selv for tiden.

Men ellers vil jeg bare have min mens så vi kan prøve igen næste cyklus. 

Anmeld Citér

5. november 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
RG skriver:

Ja!

Og ikke skyggen af mens endnu.

Men mange andre symptomer. Og testen i morges var selvfølgelig negativ. 

Det lyder helt som mig

Håber på et julemirakel. Men er faktisk også lidt nervøs for at hvis testen så bliver positiv  hvorfor først så sent

Men selvfølgelig håber man. Jeg er ved at blive bims. Er slet ikke mig selv for tiden.

Men ellers vil jeg bare have min mens så vi kan prøve igen næste cyklus. 

Hold nu kæft jeg har det på sammen måde ! 

hold nu op hvor er det rat at vide at jeg ikke er den eneste ! 

jeg har grædt og grædt og grædt ! Jeg er helt ned i kuldkælderen og spørger ofte hvorfor skal du straffe mig sådan krop ! 

jeg ved ikke hvad jeg skal stille op ! Overvejer at ringe til længe og få en tid, men er bange for de vil grine af mig !

jeg er ikke en god mor eller go kone lige pt, keg er helt drænet og bare mental ked af det !

Anmeld Citér

5. november 2024

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Hold nu kæft jeg har det på sammen måde ! 

hold nu op hvor er det rat at vide at jeg ikke er den eneste ! 

jeg har grædt og grædt og grædt ! Jeg er helt ned i kuldkælderen og spørger ofte hvorfor skal du straffe mig sådan krop ! 

jeg ved ikke hvad jeg skal stille op ! Overvejer at ringe til længe og få en tid, men er bange for de vil grine af mig !

jeg er ikke en god mor eller go kone lige pt, keg er helt drænet og bare mental ked af det !

Det er så rart at møde andre der har det som mig

Igår gik jeg helt i stykker og min mand sagde at han syntes det var træls at det påvirker mig så meget. Og om vi ikke bare skulle prøve at prøve uden alle de test. Men for dælen jeg er i forvejen en over tænker planlægger typen. Hvordan skal jeg kunne stoppe min hjerne der kører med 100 km i timen.

Hvis din læge ellers er den gode af slagsen vil de være lyttende og forstående. Det er en mega hård tid.

Jeg har så dårlig samvittighed over at jeg mest af alt bare har lyst til at tage væk. Fra ægløsning til test dag/mens. Bo på hotel og summe i mine egne følelser.

Og jeg kan ikke være bekendt overfor min søn at have det sådan. For jeg vil ham så meget men mit hoved er så fuld af sorg og vrede på mig selv. Min krop fungere ikke. 

Når så jeg er 2 dage inde i mens har jeg lige en uge hvor jeg er mig igen. Hvor jeg intet kan gøre andet end at vente til ægløsning.

Anmeld Citér

6. november 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
RG skriver:

Det er så rart at møde andre der har det som mig

Igår gik jeg helt i stykker og min mand sagde at han syntes det var træls at det påvirker mig så meget. Og om vi ikke bare skulle prøve at prøve uden alle de test. Men for dælen jeg er i forvejen en over tænker planlægger typen. Hvordan skal jeg kunne stoppe min hjerne der kører med 100 km i timen.

Hvis din læge ellers er den gode af slagsen vil de være lyttende og forstående. Det er en mega hård tid.

Jeg har så dårlig samvittighed over at jeg mest af alt bare har lyst til at tage væk. Fra ægløsning til test dag/mens. Bo på hotel og summe i mine egne følelser.

Og jeg kan ikke være bekendt overfor min søn at have det sådan. For jeg vil ham så meget men mit hoved er så fuld af sorg og vrede på mig selv. Min krop fungere ikke. 

Når så jeg er 2 dage inde i mens har jeg lige en uge hvor jeg er mig igen. Hvor jeg intet kan gøre andet end at vente til ægløsning.

Alt det du skriver er præcis det jeg følere !

og det hvad din mand siger er præcis det samme som hvad min har sagt til mig…

han siger op med modet vi prøver bare igen! 

det kan du sagten sige vi har kun prøvet i 10 måneder med så mange positiv ægløsningstest hvor vi så har knaldet dagen før, under og efter, men stadig intet..

jeg tog selv fri i dag da jeg er helt mentalt drænet af uvisheden, frustrationer og sorgen over det ikke er lykkes os endnu

og sådan har jeg det også bare med min datter ! 

folk siger også til mig, vær du nu glad for at du har en datter prøv at værd sæt hende og nyd det ! 

jeg vil for alt i verden bare gerne give hende en lille søster eller lille bro ind hun blev 3 men den plan er skudt i sænk nu og må acceptere at hun nok nærmer bliver 4 eller 5

idag ser det ud til min mens endelig er på vej, havde mit første blod lignede parpir ! Så er vi klar ril en ny omgang

jeg ber og krydser finger for alle de mange små mirakler

Anmeld Citér

6. november 2024

MP5769

Profilbillede for MP5769
Mcr skriver:

Ja pis hammernede frustrede.! 

den digitale siger negativ mens pinde giver en meget svag streg, ikke en jeg kan fange ordentlig på kamar så tænker det er en skygge…

venter du stadig ?

bliver sindssyg snart

Ja det er det virkelig

Nej startede med at bløde i dag 6 dage for sent...

Anmeld Citér

7. november 2024

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Alt det du skriver er præcis det jeg følere !

og det hvad din mand siger er præcis det samme som hvad min har sagt til mig…

han siger op med modet vi prøver bare igen! 

det kan du sagten sige vi har kun prøvet i 10 måneder med så mange positiv ægløsningstest hvor vi så har knaldet dagen før, under og efter, men stadig intet..

jeg tog selv fri i dag da jeg er helt mentalt drænet af uvisheden, frustrationer og sorgen over det ikke er lykkes os endnu

og sådan har jeg det også bare med min datter ! 

folk siger også til mig, vær du nu glad for at du har en datter prøv at værd sæt hende og nyd det ! 

jeg vil for alt i verden bare gerne give hende en lille søster eller lille bro ind hun blev 3 men den plan er skudt i sænk nu og må acceptere at hun nok nærmer bliver 4 eller 5

idag ser det ud til min mens endelig er på vej, havde mit første blod lignede parpir ! Så er vi klar ril en ny omgang

jeg ber og krydser finger for alle de mange små mirakler

Igår havde jeg også lidt meget lyst rødt blod og lidt på papiret resten af dagen. I dag ingen ting.

Anmeld Citér

12. november 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Så kom min mens også. Er ikke engang skuffet for tør ikke engang håbe mere. Det ved jeg ikke om er galt eller genialt. Videre til næste cyklus 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.