Test tråd November/December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Andre der skal til at teste? 

Jeg forventer mens i morgen. Har lidt spændinger i underlivet og håber den er der denne gang og det ikke bare er mens

Lyder spænede !

Krydser fingere

Jeg pletbløder så min mens kommer i morgen eller over morgen, jeg ved ikke helt hvorfor men denne gang rammer det mig ekstra hårdt og jeg mere ked af det end normalt..

Og så alt hvad min mand siger pisse irriterende og så svinger han i holdning og mening om projekt barn nr. 2

Så ja julen føles elendig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Lyder spænede !

Krydser fingere

Jeg pletbløder så min mens kommer i morgen eller over morgen, jeg ved ikke helt hvorfor men denne gang rammer det mig ekstra hårdt og jeg mere ked af det end normalt..

Og så alt hvad min mand siger pisse irriterende og så svinger han i holdning og mening om projekt barn nr. 2

Så ja julen føles elendig

Æv du pletbløder Mh det er også ekstra svært hvis I ikke er lige investeret i det altid. Håber din mens kommer hurtigt så du kan lægge den bag dig og starte en ny frisk cyklus. Det synes jeg i hvert fald er bedre end de der dage omkring test. 

Kan også godt mærke jeg håber lidt for meget denne gang og bliver skuffet hvis den ikke er der Vi nåede dog kun at gøre et enkelt forsøg, da æl kom lidt tidligere end forventet og der ikke er så meget overskud med travlhed for tiden Håber på to streger i morgen tidlig! 

Anmeld Citér

9. december 2024

Sommersol2021

Negativ Troede virkelig den var der denne gang med murren ved skambenet. Men det er lige en reminder på at glemme alt om symptomer. Tests er det eneste der betyder noget. Æv. Bliver helt modløs i dag, selvom jeg plejer være ok ved testdag. Gider ikke mere. 

Anmeld Citér

10. december 2024

RG

Profilbillede for RG
Sommersol2021 skriver:

Negativ Troede virkelig den var der denne gang med murren ved skambenet. Men det er lige en reminder på at glemme alt om symptomer. Tests er det eneste der betyder noget. Æv. Bliver helt modløs i dag, selvom jeg plejer være ok ved testdag. Gider ikke mere. 

Det er vildt hvor meget de symptomer fucker med os!

Hver eneste cyklus. Fordi hver eneste gang er der nye symptomer der ikke var der sidste gang.

Ved min første graviditet havde jeg faktisk ingen symptomer så der troede jeg ikke at jeg var gravid. Mind fuck er hvad det her er.

Hvor mange dage er det siden ægløsning? Er du helt ude denne cyklus?

Anmeld Citér

10. december 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Det gør mig meget ked af at høre

Jeg er selv faldet i fælden mange gang vedr. symptomer

Det okay at være sur, ked af det og frustrende !

få det ud og tro mig det skal nok blive godt igen på et tidspunkt

Vi må håbe på et jule mirakel

Anmeld Citér

10. december 2024

Sommersol2021

RG skriver:

Det er vildt hvor meget de symptomer fucker med os!

Hver eneste cyklus. Fordi hver eneste gang er der nye symptomer der ikke var der sidste gang.

Ved min første graviditet havde jeg faktisk ingen symptomer så der troede jeg ikke at jeg var gravid. Mind fuck er hvad det her er.

Hvor mange dage er det siden ægløsning? Er du helt ude denne cyklus?

Ja det er ikke til at blive klog på! Jeg har både haft graviditeter hvor jeg intet kunne mærke før 5+ og graviditeter hvor jeg havde murren og utilpashed allerede inden testdag. Det er ren lotteri. Derfor ligger jeg normalt ikke så meget i det, det føles bare så lig graviditetsmurren denne gang.  

Ja er helt ude, min mens kom i går også, men så er vi i det mindste videre

Anmeld Citér

10. december 2024

Sommersol2021

Mcr skriver:

Det gør mig meget ked af at høre

Jeg er selv faldet i fælden mange gang vedr. symptomer

Det okay at være sur, ked af det og frustrende !

få det ud og tro mig det skal nok blive godt igen på et tidspunkt

Vi må håbe på et jule mirakel

Tak, det er godt vi kan lufte lidt herinde nogle gange Ja, håber på et julemirakel for os alle i tråden, det ville være dejligt! 

Anmeld Citér

10. december 2024

RG

Profilbillede for RG

Jeg er også ude denne cyklus. Mens kom i søndags.

Har forventet ægløsning 24/25 december det er jo lige der man er i humøret til sex men krydser fingre for et ægte julemirakel 

Anmeld Citér

11. december 2024

Sommersol2021

RG skriver:

Jeg er også ude denne cyklus. Mens kom i søndags.

Har forventet ægløsning 24/25 december det er jo lige der man er i humøret til sex men krydser fingre for et ægte julemirakel 

Æv 

Ja samme her med æl omkring juleaften

Anmeld Citér

11. december 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Æv 

Ja samme her med æl omkring juleaften

Så er ved vi hvad vi skal ønske os den 24

Jeg ved bare ikke hvor nemt det bliver hjemme ved sviger mor, men tænker at jeg tager ægløsnings test med også må vi være kreative hvis den tester positiv

Men kan godt mærke det presser mig en smule, men hvem ved måske det kan blive det bedste sex ever.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.