Test tråd November/December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
RG skriver:

Igår havde jeg også lidt meget lyst rødt blod og lidt på papiret resten af dagen. I dag ingen ting.

Fik du din mens

jeg har lige nu afsluttede den værste omgang mens ! Den var grum i den forstand at jeg blødt ekstrem meget,

men håber at min partner når hjem inden ægløsning ellers må vi igennem hele følelse register igen

der kunne jo ske et jule mirakel

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2024

RG

Profilbillede for RG

Ja fik det dagen efter.

Så nu er test mønstret gået igang med at teste for ægløsning. Men har fået nye test der slet ikke viser det samme som de gamle, så nu er jeg max forvirret.

Håber i får det til at passe til ægløsning

Nogen gange ville jeg ønske jeg kunne klare denne proces alene. Så jeg ikke skulle dele den med min partner der har svært ved at forstå mine følelser i det. det lyder fjollet for er super glad for rejsen vi er på sammen. Tror bare mine følelser kunne skånes lidt hvis jeg bare kunne gå med det helt selv.

Vedhæfter lige billede af de forvirrende ægløsnings test 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. november 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
RG skriver:

Ja fik det dagen efter.

Så nu er test mønstret gået igang med at teste for ægløsning. Men har fået nye test der slet ikke viser det samme som de gamle, så nu er jeg max forvirret.

Nogen gange ville jeg ønske jeg kunne klare denne proces alene. Så jeg ikke skulle dele den med min partner der har svært ved at forstå mine følelser i det. det lyder fjollet for er super glad for rejsen vi er på sammen. Tror bare mine følelser kunne skånes lidt hvis jeg bare kunne gå med det helt selv.

Jeg kan godt se hvad du mener.

Jeg var glad for clearblues den vist noget man forstod.

Jeg har droppet de der test denne måned, jeg kan ikke helt overskue dem.

Her inde er det mulighed for at få alt det ud man har på hjerte intet som i intet er dumt !

Men når der kommer følelser i spil forstår mænende bare ikke helt, den ruchebane rejse vi er på.

Lige nu har jeg det sådan at jeg følere at jeg kan smide håndklæde i ringen, for nu vil det nærmest passe elendigt at få et barn.

For en august og september er de 2 måneder hvor den står på eksamen og undervisning. 

Derefter hedder det mini bachelor og bachelor som jeg nok godt tænker jeg fiks med en baby på bryste.

men jeg satser på gud har en mening med dette gal skab

Anmeld Citér

18. november 2024

MP5769

Profilbillede for MP5769
RG skriver:

Ja fik det dagen efter.

Er det ikke to forskellige mærker?

For så kan det sagtens være at de bruger forskellige flurosentser er forskellige koncentrationer og derfor er den ene mere tydelig end den anden. Men det er jo også lige meget i en ægløsningstest, da de to steger på samme test skla være lige tydelige eller test stregen mere tydelig.

Så hvis der er 50% for mellem testene er jo lige meget, så længe forholdet mellem C og T streg er det sammen

Anmeld Citér

19. november 2024

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener.

Jeg var glad for clearblues den vist noget man forstod.

Jeg har droppet de der test denne måned, jeg kan ikke helt overskue dem.

Her inde er det mulighed for at få alt det ud man har på hjerte intet som i intet er dumt !

Men når der kommer følelser i spil forstår mænende bare ikke helt, den ruchebane rejse vi er på.

Lige nu har jeg det sådan at jeg følere at jeg kan smide håndklæde i ringen, for nu vil det nærmest passe elendigt at få et barn.

For en august og september er de 2 måneder hvor den står på eksamen og undervisning. 

Derefter hedder det mini bachelor og bachelor som jeg nok godt tænker jeg fiks med en baby på bryste.

men jeg satser på gud har en mening med dette gal skab

Åh det lyder svært at skulle vælge "fornuften" eller ønsket om en baby

Anmeld Citér

19. november 2024

RG

Profilbillede for RG
MP5769 skriver:

Er det ikke to forskellige mærker?

For så kan det sagtens være at de bruger forskellige flurosentser er forskellige koncentrationer og derfor er den ene mere tydelig end den anden. Men det er jo også lige meget i en ægløsningstest, da de to steger på samme test skla være lige tydelige eller test stregen mere tydelig.

Så hvis der er 50% for mellem testene er jo lige meget, så længe forholdet mellem C og T streg er det sammen

Jo det er nok rigtigt. Bliver bare lige pludselig nervøs for at jeg de andre test jeg har brugt ikke viste rigtigt og jeg ikke havde ægløsning når jeg troede

Burde virkelig bare tage den med ro og tro på at det nok skal ske. Er på 5 cyklus efter fjernelse af spiral. Så der er jo massere af håb forude

Anmeld Citér

24. november 2024

Josefine6296

Profilbillede for Josefine6296

Jeg testede her til morgen - der er to streger, men synes nummer 2 er ret svag taget i betragtning at jeg er omkring 4+1. Så slår lige koldt vand i blodet efter en SA for et år siden..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. november 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr

Negativ ægløsningstest så tro desværre at jeg havde ægløsning mens manden var væk.

Så november baby blev nok ikke for denne omgang så må de næste 2 uger bare gå hurtig.

projekt jul baby go !

Anmeld Citér

4. december 2024

RG

Profilbillede for RG
Josefine6296 skriver:

Jeg testede her til morgen - der er to streger, men synes nummer 2 er ret svag taget i betragtning at jeg er omkring 4+1. Så slår lige koldt vand i blodet efter en SA for et år siden..

Tillykke med den positive test.

Hvad er status nu

Anmeld Citér

8. december 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Andre der skal til at teste? 

Jeg forventer mens i morgen. Har lidt spændinger i underlivet og håber den er der denne gang og det ikke bare er mens

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.