Test tråd November/December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mcr skriver:

Ja det er skide dumt og det som er endnu mere dumt det er blive ved med at tage en ny test næste dag for hvad nu hvis

Jeg lever først når jeg har fået min mens og der er gået 2 til 3 dage, jeg græder meget i starten og meget let antændelig fordi jeg tager det tungere end min partner...

Jeg er så dum at jeg har taget en normal test 2 dage før '' forvente'' mens for hvad nu hvis?

ARGH det så dumt og spild af penge...

Ja det er dyrt, men med de udfordringer jeg døjer med og de andre test aldrig rigtig bliver positive men kun negative, blev jeg sq desperat.

Jeg har indset og accepteret at det er nok på tide vi for hjælp, vi dur ikke til det og det hjælper heller ikke at vi ikke kan  knalde som kaniner grundet mig.

Det sidste du siger er så klogt sagt og så rigtig.

man glemmer helt at leve, fordi man hele tiden går og håber

jeg kan mærke at et mirakel vil snart ske

Har du fået mens endnu? Håber også på et lille mirakel til jer snart.

Jeg forventer mens i morgen og vil teste når jeg står op. Jeg har 4 i min nærmeste kreds der har annonceret graviditet de sidste par uger. Ville være dejligt hvis det lykkes snart så jeg kan følges bare lidt med dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Har du fået mens endnu? Håber også på et lille mirakel til jer snart.

Jeg forventer mens i morgen og vil teste når jeg står op. Jeg har 4 i min nærmeste kreds der har annonceret graviditet de sidste par uger. Ville være dejligt hvis det lykkes snart så jeg kan følges bare lidt med dem. 

Nej ikke endnu desværre min krop elsker at lave nummer med mig

Jeg har bedt min kæreste ringe til lægen i morgen og få en tid til fertilitetsudredning. Jeg kan mærke at jeg har brug for nogle svar på hvorfor vi har det så svært og hvorfor min æg test nærmest aldrig er positive...

Men jeg tager min sidste tidlig test i morgentidligt, men tvivler da den var tydelig negativ i aftes...

åh det er fandme hårdt, når alle bliver gravide omkring en

Jeg er allerede begyndt at tude, og føle mig helt trist til mode, godt vi snart har weekend så jeg kan trække mig helt væk...

Anmeld Citér

9. januar

Sommersol2021

Mcr skriver:

Nej ikke endnu desværre min krop elsker at lave nummer med mig

Jeg har bedt min kæreste ringe til lægen i morgen og få en tid til fertilitetsudredning. Jeg kan mærke at jeg har brug for nogle svar på hvorfor vi har det så svært og hvorfor min æg test nærmest aldrig er positive...

Men jeg tager min sidste tidlig test i morgentidligt, men tvivler da den var tydelig negativ i aftes...

åh det er fandme hårdt, når alle bliver gravide omkring en

Jeg er allerede begyndt at tude, og føle mig helt trist til mode, godt vi snart har weekend så jeg kan trække mig helt væk...

Typisk kroppen driller!

Forstår godt behovet for svar! Især hvis du ikke får positive æl test. Vi er også lige blevet udredt i december. Selvom jeg har været gravid 4 gange før, nu sker der bare ikke noget. Der var intet at finde på os, vi er sunde og raske men på ventelisten til fertilitetsbehandling nu. Det giver lidt ro at der kommer hjælp, hvis det ikke snart sker naturligt igen… 

Årh søde du. Ville ønske jeg kunne sige noget opløftende men synes ikke der er så meget der hjælper når man får det sådan Men altså. En eller anden dag lykkes det vel for os. Det fortæller jeg i hvert fald mig selv. 

Anmeld Citér

10. januar

Sommersol2021

Min test var selvfølgelig også negativ og mens er startet. Bliver nok i denne testtråd 20 år mere før det vel lykkes en dag…

Anmeld Citér

11. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Typisk kroppen driller!

Forstår godt behovet for svar! Især hvis du ikke får positive æl test. Vi er også lige blevet udredt i december. Selvom jeg har været gravid 4 gange før, nu sker der bare ikke noget. Der var intet at finde på os, vi er sunde og raske men på ventelisten til fertilitetsbehandling nu. Det giver lidt ro at der kommer hjælp, hvis det ikke snart sker naturligt igen… 

Årh søde du. Ville ønske jeg kunne sige noget opløftende men synes ikke der er så meget der hjælper når man får det sådan Men altså. En eller anden dag lykkes det vel for os. Det fortæller jeg i hvert fald mig selv. 

Stadig ingen mens er på cyklus dag 34 og jeg plejer at ligge på 32-36 som sagt jeg fik aldrig et helt positiv æg svar så jeg er vente position

Eller skulle jeg sige vandvid fasen, hvor alle test er negative og ingen tegne på mens. Der kommer kun klar udflåd så deeet...

Kan jeg godt forstå ! jeg ville ønske det var os

Dette forrum hjælper en meget, bare det med at få det ud er en verden til forskellig og høre at man ikke er alene hjælper meget..

Jeg krydser og håber og beer til et lille mirakel

Anmeld Citér

11. januar

Sommersol2021

Mcr skriver:

Stadig ingen mens er på cyklus dag 34 og jeg plejer at ligge på 32-36 som sagt jeg fik aldrig et helt positiv æg svar så jeg er vente position

Eller skulle jeg sige vandvid fasen, hvor alle test er negative og ingen tegne på mens. Der kommer kun klar udflåd så deeet...

Kan jeg godt forstå ! jeg ville ønske det var os

Dette forrum hjælper en meget, bare det med at få det ud er en verden til forskellig og høre at man ikke er alene hjælper meget..

Jeg krydser og håber og beer til et lille mirakel

Håber du snart får mens så I kan starte på en frisk med ny cyklus så. 

Ja det hjælper at lufte lidt herinde. Jeg fik også den 5. graviditets annoncering i går inden for meget kort tid. Har ikke været ked af det ved de andre, men i går sved den lidt

Anmeld Citér

13. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Håber du snart får mens så I kan starte på en frisk med ny cyklus så. 

Ja det hjælper at lufte lidt herinde. Jeg fik også den 5. graviditets annoncering i går inden for meget kort tid. Har ikke været ked af det ved de andre, men i går sved den lidt

Stadig ingen mens eller nogen former for positiv test....

bliver snart sind syg og kæft det er svært at være i !!!!

Jeg vil bare havde den starte så vi kan få den overstået så ja vi kan starte for fra..

ja kender det godt de fleste af dem jeg kender har termin fra nu og frem til juni det er ikke nemt på igen tænkelig måde.....

Anmeld Citér

13. januar

Sommersol2021

Mcr skriver:

Stadig ingen mens eller nogen former for positiv test....

bliver snart sind syg og kæft det er svært at være i !!!!

Jeg vil bare havde den starte så vi kan få den overstået så ja vi kan starte for fra..

ja kender det godt de fleste af dem jeg kender har termin fra nu og frem til juni det er ikke nemt på igen tænkelig måde.....

Æv, kom så mens så I kan komme videre

Anmeld Citér

14. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Æv, kom så mens så I kan komme videre

Lige præcis det er pænt irreternde 4 dage forsinket og en cyklus på 38 som den aldrig har været de sidste 11 måneder jeg har fuldt den

Anmeld Citér

15. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr

Nå men stadig ingen mens og det er ser ud til at jeg hopper en cyklus over

var ved en gynækolog som scannede mig og sagde at jeg ikke ligner en som skulle havde mens men at min højer æggestok klar til ja hvad hedder det nu

Så jeg tænker at vi skal havde fundet min ægløsnings test klar til weekend

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.