clearblue tidlig test skyggestreg eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

Ej hvor dejligt, hvor er jeg er glad på jeres vegne føler du det hjælper lidt på det? Kunne forstille mig det må gi en kæmpe ro at se det lille hjerte slå

Jeg har ret ondt i lænden, men ingen blødning så håber det er gode tegn. Ja, skal scannes på tirsdag, er så nervøs for denne gang skal der jo være noget at se

Jo det har hjulpet meget. Jeg ved godt at det stadig kan gå galt, men lige nu tror jeg meget mere på det. Det var så dejligt at se hjerteslag og at den var på rette størrelse Og så blev jeg også sat et par dage frem

Jeg kan godt forstå at du er nervøs. Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det går godt på tirsdag Jeg er også øm/træt i lænden og lige nu i bunden af maven, jeg tænker det er pga alle de ændringer der sker i kroppen. Og hovedpine, samt TRÆTHED...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

Ej hvor dejligt, hvor er jeg er glad på jeres vegne føler du det hjælper lidt på det? Kunne forstille mig det må gi en kæmpe ro at se det lille hjerte slå

Jeg har ret ondt i lænden, men ingen blødning så håber det er gode tegn. Ja, skal scannes på tirsdag, er så nervøs for denne gang skal der jo være noget at se

Hvordan gik det i tirsdag?

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Anonym trådstarter

Kis92 skriver:

Hvordan gik det i tirsdag?

Det har været nogle hårde dage 

Alt så fint ud til scanningen, men blodprøverne faldt i hcg også kom smerterne i fredags og aborteret i går 

Kan slet ikke forstå det har kysset ekstra meget på mine børn idag og prøver virkelig at tænke på hvor heldig jeg er, at jeg trods alt har børn men tanken om ikke at få den sidste opfyldt gør så ondt lige nu. Har lyst til at prøve igen ligeså snart jeg stopper med at bløde også alligevel ved jeg ikke om jeg tør, for bliver godt nok knust af det her

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

Det har været nogle hårde dage 

Alt så fint ud til scanningen, men blodprøverne faldt i hcg også kom smerterne i fredags og aborteret i går 

Kan slet ikke forstå det har kysset ekstra meget på mine børn idag og prøver virkelig at tænke på hvor heldig jeg er, at jeg trods alt har børn men tanken om ikke at få den sidste opfyldt gør så ondt lige nu. Har lyst til at prøve igen ligeså snart jeg stopper med at bløde også alligevel ved jeg ikke om jeg tør, for bliver godt nok knust af det her

Øv det er jeg frygtelig ked af at læse. Det er så hårdt at gå igennem. Jeg forstår så godt det du skriver. Jeg håber snart at du er færdig med at bløde og alt forløber som det skal. Kæmpe kram, jeg håber at du får det sidste barn du ønsker!

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Anonym trådstarter

Kis92 skriver:

Øv det er jeg frygtelig ked af at læse. Det er så hårdt at gå igennem. Jeg forstår så godt det du skriver. Jeg håber snart at du er færdig med at bløde og alt forløber som det skal. Kæmpe kram, jeg håber at du får det sidste barn du ønsker!

Tusind tak 

Jeg pletbløder kun og skal scannes og ha’ taget blodprøver på onsdag, så håber jeg bare alt er ude 

Du havde os haft to spontane aborter ikke? Prøvet i bare lige efter begge gange? Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal vente og give kroppen ro, men har virkelig bare lyst til at blive hurtig gravid igen og prøve en sidste gang 

& har du været til flere scanninger siden? Eller venter du til NF? Håber alt går godt hos dig

Anmeld Citér

29. oktober 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

Tusind tak 

Jeg pletbløder kun og skal scannes og ha’ taget blodprøver på onsdag, så håber jeg bare alt er ude 

Du havde os haft to spontane aborter ikke? Prøvet i bare lige efter begge gange? Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal vente og give kroppen ro, men har virkelig bare lyst til at blive hurtig gravid igen og prøve en sidste gang 

& har du været til flere scanninger siden? Eller venter du til NF? Håber alt går godt hos dig

Jeg håber at det går godt på onsdag

Jeg blødte længe efter mine aborter, 1-2 måneder. Men jo jeg har prøvet med det samme. Abort først i december, gravid i februar, abort i april, gravid igen i september. Så selv om det ikke føles sådan, så er det gået rimelig hurtigt. Min hoved kunne måske ha haft godt at en pause, men det var ikke muligt. Var nødt til at være gravid igen...

Jeg har ikke fået flere scanninger... Men jeg kan snart heller ikke være i det mere.. nakkefoldsscanning er først d 22 november. Der er så lang tid til... Jeg håber at alt går godt, men jeg begynder at have svært ved at bevare roen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.