clearblue tidlig test skyggestreg eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.894 visninger
45 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2024

Anonym trådstarter

Har i erfaringer med dem? Kommer der skyggestreger eller kunne det godt være en tidlig positiv test? 
- har testet lidt for tidligt, da der er 7 dage til mens

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2024

Anonym trådstarter

Lige lidt flere billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. september 2024

Anonym

Den er negativ, jeg kan ikke se noget. Betragt den som negativ hvis du har brug for at tage mange billeder og sende mange billedetrfor at kunne se en streg. Og kan du ikke se den i stragt arm så betragt den også som negativ

Som du selv siger så tester du også tidligt prøv og vent 3-4 dage

Anmeld Citér

24. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg kan godt se noget. Men jeg har lært mange de har oplevet at de test med blå er slemme til at lave skygge streger. Så jeg vil ikke stole på den.

Anmeld Citér

24. september 2024

Anonym trådstarter

Kis92 skriver:

Jeg kan godt se noget. Men jeg har lært mange de har oplevet at de test med blå er slemme til at lave skygge streger. Så jeg vil ikke stole på den.

Ja dem fra apoteket med de blå streger har jeg os dårlige erfaringer med - men Clearblue skriver på indlægssedlen at uanset hvor svag stregen er så er man gravid hvis der er to streger jeg har dog aldrig selv brugt det mærke kun med uge visning. 

Årh jeg håber ikke det er en snyder, den kom indenfor 1 minut og blev så bare tydeligere efter tid. 

Anmeld Citér

24. september 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den er negativ, jeg kan ikke se noget. Betragt den som negativ hvis du har brug for at tage mange billeder og sende mange billedetrfor at kunne se en streg. Og kan du ikke se den i stragt arm så betragt den også som negativ

Som du selv siger så tester du også tidligt prøv og vent 3-4 dage

Jeg kunne godt se den i strakt arm indenfor 1 minut, men det er svært at fange på billede, så derfor tog jeg en masse i forskelliget lys. Jeg ser 100% en steg - men da jeg aldrig har prøvet Clearblues tidlig test, har jeg brug for at høre om andre har erfaringer med dem

Anmeld Citér

24. september 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kunne godt se den i strakt arm indenfor 1 minut, men det er svært at fange på billede, så derfor tog jeg en masse i forskelliget lys. Jeg ser 100% en steg - men da jeg aldrig har prøvet Clearblues tidlig test, har jeg brug for at høre om andre har erfaringer med dem

Jeg har aldrig haft problemer med dem, hvis du selv mener du kan se noget så vent to dage så burde du ikke være i tvivl.

Anmeld Citér

24. september 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har aldrig haft problemer med dem, hvis du selv mener du kan se noget så vent to dage så burde du ikke være i tvivl.

Ej hvor dejligt at læse så har jeg lidt håb endnu 

Anmeld Citér

24. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

Ja dem fra apoteket med de blå streger har jeg os dårlige erfaringer med - men Clearblue skriver på indlægssedlen at uanset hvor svag stregen er så er man gravid hvis der er to streger jeg har dog aldrig selv brugt det mærke kun med uge visning. 

Årh jeg håber ikke det er en snyder, den kom indenfor 1 minut og blev så bare tydeligere efter tid. 

Jeg har selv i dag fået 2 streger i dag. Min plan er at købe en digital test, der får man et klart svar, gravid eller ikke gravid. Måske kunne du få klarhed på samme måde

Anmeld Citér

24. september 2024

Anonym trådstarter

Kis92 skriver:

Jeg har selv i dag fået 2 streger i dag. Min plan er at købe en digital test, der får man et klart svar, gravid eller ikke gravid. Måske kunne du få klarhed på samme måde

Hvor spændende! Krydser fingre for dig

Er din streg tyderligere? & hvilken tænker du? Den med uger eller den anden med et + ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.