Anonym skriver:
Når okay, det vidste jeg ikke. Der er os noget helt unikt ved tanken om tvillinger
synes bare det ville være syndt for de andre hvis der kom to
Ja, det er ikke altid godt at Google, men man kan jo ikke lade vær
jeg tror ikke du skal bekymre dig mht løft, når det er små børn, men kan sagtens forstå dig. Man har mest lyst til bare at kravle under dynen og passe på sin krop
Hvornår har du tænkt dig at få en scanning? Jeg kan heller ikke vente, men sidste gang kom jeg altid for tidligt afsted, så tænker jeg skal ha’ mere tålmodighed denne gang.
Har lige testet på en alm valmed og den er meget svag i forhold til den jeg tog i går aftes
det er samme mærke, men to forskellige test , den tydelige er fra i går og den anden fra idag…mht at teste hele tiden, det er så…..
Hvor mange børn har I? Ja der er noget særligt med tvillinger
Jeg kender en der frygtet at få tvillinger, pga at hendes mand er tvilling. Men til tidlig scanning fik hun af vide at det gik gennem kvinderne.
Jeg ved godt at det måske er lidt overdrevet, men samtidig har vi haft så mange nye, at nogle dage har jeg haft en barn i armene næsten hele dagen, det kan mærkes på kroppen. Men jeg er begyndt at tænke meget over hvornår jeg løfter, så håber at jeg kan minimere det lidt.
Jeg tænker at jeg lytter til hvad lægen siger på torsdag iforhold til scanning. Ved de to sidste graviditeter har det været efter indgangen af uge 6 (altså 6+) På den scannings klinikken jeg var på fik man gratis om-scanning, hvis man ikke kunne se det nødvendige, hvis det er efter 6+. Jeg er dog ikke sikker på at jeg har lyst til samme sted igen. Jeg har alt for mange dårlige minder derfra.
At der er så meget forskellig på dine streger kan jo være fordi at der er forskel på hvor koncentreret dit tis har været. Så det er jo ikke ensbetydende at der er noget galt. Hvis muligt vent 2 dage med at teste igen