Kis92 skriver:
Tillykke der er i hvert fald to streger
Har du testet mere? Hvor langt tror du at du er henne?
Min panik lurer lige under overfladen... Jeg havde ellers aftalt med mig selv at jeg skulle stole på den digitale test og så ikke teste mere. Her til morgen ville jeg lige kigge på den, men nu er den løbet tør for strøm. Nu har jeg lyst til at købe nogle nye test. Jeg ved bare fra de andre gange hvor dumt det er at blive ved med at teste, jeg er jo ikke garanteret at den er blevet flot og tydelig
Bevar roen, Bevar roen!!
Tusind tak
ja, tog en i går aftes og der var allerede sket en del(frygter lidt om det kan være tvillinger igen, men det er nok meget normalt at det går lidt stærkt med farven her istarten) og jeg køber en to pak Valmed mere i dag så jeg kan teste de næste to dage.
Jeg har det på præcis samme måde, det er lidt svært at være glad og det tror jeg ikke rigtig man bliver før man har set et hjerte blink
Ja det er dumt med alle de test, men jeg har bare accepteret at jeg er et test monster og hvis du tænker rigtig meget på det, så køb en pakke med Valmed for at få lidt ro
selvom stregen er svag giver det stadig noget godt - jeg slapper mere af når jeg ser de streger
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér