Kis92 skriver:
Der er ikke længe til den 11. Jeg krydser fingre for alt er godt. På fredag er du så ikke 6+? udfra hvad du selv tror? Jeg håber at der er et fint lille hjerte 
Jeg fik også en henvisning og skal til scanning den 17. Åhh jeg føler mig lidt tom igen. Lige nu har jeg ikke lyst, jeg magter ikke at få dårlig nyheder igen. Jeg ved ikke hvad jeg så skal gøre...Jeg svinger meget i hvordan jeg har det... Igår følte jeg mig helt håbefuld, og blev næsten bange for at tænke sådan... Om ikke andet har jeg fået sovet godt i nat - 10 timer, faldt i søvn under putning og kom ikke op igen.
Jeg håber for os begge at det kommer til at gå godt 
Ja man kan heldigvis vokse fra det og nu har vi fået både forbyggende og her-og-nu medicin, så håber at vi kan komme efteråret og vinteren igennem uden at det bliver vildere 
hvis man regner ud fra sidste mens ville jeg cirka være 6+2 idag, men ud fra hvad de målte, var jeg i uge 5 og der var hverken blommesæk eller baby at se, men hun var så sød
fik taget blodprøve og fik en ny tid til scanning d. 22
så krydser jeg bare fingre
men er simpelthen så nervøs nu, der var os to sække denne gang, så frygter så meget det samme kommer til at ske igen
Kæmpe kram!
Det er så genkendeligt det du skriver, jeg har det på præcis samme måde & måske man bare skal prøve at acceptere at man nok bare vil ha’ de dage indtil NF. Håber virkelig de er ligeså søde ved dig som de var ved mig, selvom jeg intet hjerteblink så, var det rart at få afvide at alt ser normalt ud for nu, men self os skræmmende og den lange ventetid
man kan virkelig godt blive bims

Hvor langt burde du være til første scanning?
& må altså lige anbefale dig noget, på apoteket kan man købe noget(vedhæfter billede) det fik min datter og efter hun havde fået det et par gange, kunne vi slippe maske og medicin
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér