Jeg har jo søgt hjælp og er i "behandling" med piller, og venter på gruppeforløb.
Men det hjælper mig jo ikke nu. Og det hjælper jo heller ikke min søn hvis han er syg. Dengang han blev født kaldet jeg på hjælp til ham uden at blive hørt. Der gik 10 uger før der var nogen som hjalp ham. Ingen i sundhedsvæsenet lyttede til mig og ingen hjælp fik vi før vi forældre var ved at give op.
Det sidder i mig, at ingen lytter til mig. Nu det endnu værre, for nu har jeg diagnosen angst og ocd hvilket gør det ENDNU sværere at få hjælp, for alle siger det mig der er noget galt med ikke ham. Hvad gør jeg?
Jeg er sikker på der er noget galt, jeg kan mærke det. Men alle lytter ikke. Og måske er jeg paranoid, men er så bange for at miste ham. Det gør så ondt. Jeg kan ikke holde til det.
Min mand og ældre børn bliver også meget påvirket af mig og jeg forstår dem godt.
Er nødt til at spørge, selvom det gør frygteligt ondt. Er en skilsmisse bedre for mine børn og mand ?
Overvejer virkelig at lade mig skille så min mand får fuld forældremyndighed over vores søn. Så kan de andre børn også bedre være sammen med mig uden jeg er bange hele tiden omkring vores søn.
Hvad er det bedste at gøre? Systemet kan ikke hjælpe mig føler jeg. De arbejder for langsomt. Hvis ikke det er min søn som syg og ingen hjælper.
Anmeld
Citér