Er han okay tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Hej TS. Har du mon fået noget hjælp?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

min datter på 2, hentede jeg igår i vuggestue, hvor pædagogen fortalte hun havde haft en off dag. Hun gad ikke rigtig lege og havde mest bare stået lidt for sig selv og kigget det meste af dagen. Hun var rigtig træt, kom tidligt i seng og har fået en fridag i dag hvor vi bare hygger. Hun har bare været træt og uoplagt og havde brug for lidt ekstra hygge om hende og ro på. 
hun fejler ingenting, og er helt frisk igen i dag, og har nydt en ekstra hjemme dag/forlænget weekend. Nogengange har de bare en off dag

det har vi andre jo også indimellem! 
håber det måske giver dig lidt ro, at høre vi andre også får sådan beskeder fra pædagogerne og det er helt normalt, helt okay og børnene er okay! Pædagogerne skal jo bare sige det, det er jo kun for at fortælle om barnets dag

Anmeld Citér

18. august 2024

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg har før skrevet omkring min bekymring for min søn. Han er næsten fire år, men jeg har altid en konstant følelse af, at han fejler noget alvorligt eller der er noget galt med ham. Ved godt det lyder underligt.

Han havde det rigtig svært da han blev født og vejede ikke så meget (2400g). 

Efterfølgende har jeg fået svært ved at være sammen med ham. Ser ting min mand ikke kan se. Tror han er syg hele tiden. 

Enten tror jeg han har leukæmi, så kommer jeg væk fra det, så tror jeg det børne demens eller epilepsi osv. Det virkelig ikke rart. men jeg er helt oprigtigt bange for han fejler noget. 

Den sidste tid synes jeg han har haft svært ved at huske og virker fraværende og lidt underlig. 

Idag hentede jeg ham i børnehave og der sagde de, at de syntes han havde virket underlig og ikke som sig selv. Han har gået for sig selv og siddet ude på deres wc under håndvasken alene. 

Nu jeg bange. Sidder herhjemme med min søn og er ved at gå fuldstændig i panik. Hvad gør jeg?

Hvordan går det dig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.