Testtråd april og maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2024

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Jeg er også med - efter endnu en abort for en måned siden (6. Gang vi mister mellem uge 6-8) - skal teste på mandag ((3+2, hvor jeg plejer at kunne ane det hvis der er noget) - har dog ikke de store forhåbninger da vi kun var sammen i de to dage op til ÆL ved godt at sæd kan holde sig meeen lad os se

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Bubbi11 skriver:

Jeg er også med - efter endnu en abort for en måned siden (6. Gang vi mister mellem uge 6-8) - skal teste på mandag ((3+2, hvor jeg plejer at kunne ane det hvis der er noget) - har dog ikke de store forhåbninger da vi kun var sammen i de to dage op til ÆL ved godt at sæd kan holde sig meeen lad os se

Trist med så mange tab

Men det jo også dagene op til æl der er mest fertile. Hvis I var sammen dagen før æl har I jo ramt den mest anbefalede dag? Så har I jo fin chance

Anmeld Citér

2. maj 2024

Sommersol2021

Lambi90 skriver:

Uh, det er spændende

Ja det er Men jeg er faktisk holdt op med at forvente noget. Jeg er mest spændt fordi det vil afgøre hvilken slags brudekjole jeg skal købe mig til vores sommerbryllup haha.

Anmeld Citér

3. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har ægløsning i de her kommende dage. Har taget igår en strimmel test og en digital test. Begge 2 var positive. Så forventer æl i de her kommende dage.

Anmeld Citér

4. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
Bubbi11 skriver:

Hvor er det hårdt så mange tab. Ked af på dine vegne 

Og 2 gange lige æl kommer er jo rigtig flot. Så har i også ramt plet bliver spændende på mandag så, jeg for dig

Anmeld Citér

5. maj 2024

Sommersol2021

Blank test til mig her 3+5  

Anmeld Citér

5. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Blank test til mig her 3+5  

Var det ikke dig der vil være 3+1 idag og 3+2 imorgen mandag? 

Anmeld Citér

5. maj 2024

Sommersol2021

Love Angel skriver:

Var det ikke dig der vil være 3+1 idag og 3+2 imorgen mandag? 

Nej det er ikke mig. Ellers ville der stadig være håb, men jeg er 3+5

Anmeld Citér

6. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Nej det er ikke mig. Ellers ville der stadig være håb, men jeg er 3+5

Når okay undskyld. Og okay hvor træls

Anmeld Citér

7. maj 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Bubbi11 skriver:

Puh, hvor jeg håber at det skal lykkes for jer

hvad sagde testen igår?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.