Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er også med - efter endnu en abort for en måned siden (6. Gang vi mister mellem uge 6-8) - skal teste på mandag ((3+2, hvor jeg plejer at kunne ane det hvis der er noget) - har dog ikke de store forhåbninger da vi kun var sammen i de to dage op til ÆL ved godt at sæd kan holde sig meeen lad os se
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bubbi11 skriver: Jeg er også med - efter endnu en abort for en måned siden (6. Gang vi mister mellem uge 6-8) - skal teste på mandag ((3+2, hvor jeg plejer at kunne ane det hvis der er noget) - har dog ikke de store forhåbninger da vi kun var sammen i de to dage op til ÆL ved godt at sæd kan holde sig meeen lad os se
Trist med så mange tab
Men det jo også dagene op til æl der er mest fertile. Hvis I var sammen dagen før æl har I jo ramt den mest anbefalede dag? Så har I jo fin chance
Lambi90 skriver: Uh, det er spændende
Uh, det er spændende
Ja det er Men jeg er faktisk holdt op med at forvente noget. Jeg er mest spændt fordi det vil afgøre hvilken slags brudekjole jeg skal købe mig til vores sommerbryllup haha.
Jeg har ægløsning i de her kommende dage. Har taget igår en strimmel test og en digital test. Begge 2 var positive. Så forventer æl i de her kommende dage.
Hvor er det hårdt så mange tab. Ked af på dine vegne
Og 2 gange lige æl kommer er jo rigtig flot. Så har i også ramt plet bliver spændende på mandag så, jeg for dig
Blank test til mig her 3+5
Sommersol2021 skriver: Blank test til mig her 3+5
Var det ikke dig der vil være 3+1 idag og 3+2 imorgen mandag?
Love Angel skriver: Var det ikke dig der vil være 3+1 idag og 3+2 imorgen mandag?
Nej det er ikke mig. Ellers ville der stadig være håb, men jeg er 3+5
Sommersol2021 skriver: Nej det er ikke mig. Ellers ville der stadig være håb, men jeg er 3+5
Når okay undskyld. Og okay hvor træls
Puh, hvor jeg håber at det skal lykkes for jer
hvad sagde testen igår?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128