Min tøjstil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2024

Anonym

Anonym skriver:

Måden det kommer til udtryk for her i tråden lyder det som om at din mand ser dig som grim/tyk - og du vil ikke ændre noget fordi ingen skal bestemme over dig. 

Har det altid været sådan? 
Har I talt om det eller er det blevet sådan en lidt ond spiral af en kamp? 

Det virker bare som om der er mere end “bare” tøjet. 

Min mand er på INGEN måde urimelig, synes jeg. Men det betyder noget for ham at jeg klæder mig pænt, sætter mit hår, lægger make-up osv. 

Jeg er selv meget forfængelig, så kunne ikke drømme om at forlade hjemme uden make-up eller i joggingbukser. 

Jeg er glad for at min mand er ærlig når han siger at en kjole eller et par bukser ikke sidder godt på mig. Jeg er en str. s-m, men mest medium og vejer 10 kg. for meget. 

Jeg spørger også selv hvad han synes om det tøj jeg har købt. Ikke at han SKAL bestemme hvad jeg skal have på, men hvis han ikke synes om det har jeg da heller ikke lyst til at have det på. 

Ligeledes gør min mand det samme - altså clearer at jeg synes om hans tøj. 

Ingen os dikterer hvad den anden skal, men har en klar forventning om at “tage sig godt ud.” 

Bliver lidt nysgerrig i forhold til det at lægge make-up. 

Hvorfor betyder den del noget for din mand?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan ikke svare for hende, du spørger, men jeg har selv kendt mænd, som - ligesom nogle kvinder - forbinder makeup med et velplejet ydre og/eller slet og ret synes, det ser flot ud. Det er vel en ærlig sag - ligesom nogle mænd(og kvinder) synes, det ser unaturligt og overpyntet ud. 

Anmeld Citér

24. marts 2024

Anonym

Jeg kan ikke svare for hende, du spørger, men jeg har selv kendt mænd, som - ligesom nogle kvinder - forbinder makeup med et velplejet ydre og/eller slet og ret synes, det ser flot ud. Det er vel en ærlig sag - ligesom nogle mænd(og kvinder) synes, det ser unaturligt og overpyntet ud. 

Ja, bestemt. Var som sagt blot nysgerrig. Og ja da, det er en ærlig sag - jeg har ikke udtalt mig negativt overhovedet

Anmeld Citér

24. marts 2024

Anonym

Anonym skriver:

Det er lidt svært at forklare tror jeg. Jeg tror godt han kan lide at jeg gør noget ud af mig selv. Men det er ikke et krav og han ville ikke brokke sig hvis jeg ikke tog make-up på. 

Men som jeg også har skrevet er jeg selv ret forfængelig og kunne ikke drømme om at gå ud uden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.