Min tøjstil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.432 visninger
33 svar
80 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2024

Anonym trådstarter

Det er ikke altid, at min kæreste kan lide min tøjstil. Han mener, at nogle bestemte bukser gør mig tykkere. Specielt ved mine lår og bagdel. Det er jeg ret så ligeglad med. Hvis jeg syntes det er pænt og har det godt med at gå med det vil jeg have lov til det. Det skal hverken han eller andre bestemmer. Han har bare givet udtryk for, at så vil/skal han ikke gå med mig. Altså han vil ikke risikere at hvis nogen han kender ser ham gå med mig hvis jeg ikke i hans øjne ser pæn ud ifølge hans standard. 

F.eks idag da vi skulle ud og køre sammen var jeg ved at tage sko på da han bad mig om at tage andre bukser på. Det ville jeg ikke. Så sagde han, at så måtte jeg køre i min egen bil. Fint sagde jeg, så tager jeg ikke med nogen steder. Han er så lige kørt med børnene og jeg er blevet hjemme. 
Syntes ikke det er fair Sikke en holdning at vise vores børn Jeg vil ikke finde mig i det mere og sagde fra hvilket jeg har det godt med. 
Og nej, jeg er ikke den tyndeste og er igang med vægttab og har også tabt mig 10 kg. Er 160 høj og vejer 72 kg.
Har I været ude for noget ligende??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg har nogle natbukser min mand synes er forfærdelige, men bortset fra det, så nej. Men det lyder da vanvittig barnligt ligefrem at udelukke dig fra noget, så enten virkelig gyselige bukser eller mega emsig mand

Jeg har dog også sagt klart fra til min mand hvis han havde noget på han ikke skulle, men vi er helt ude i bandana på hovedet og i den dur, altså noget hvor jeg er ret sikker på at det kun er for at teste mig, synes egentlig også det er ok, man er ærlig overfor hinanden, men det kan man jo gøre på mange måder  

Anmeld Citér

21. marts 2024

Anonym

Man har virkelig lyst til at se de her bukser, som skaber så meget drama

Umiddelbart tænker jeg at han virkelig skal tage sig sammen (!!). Jeg tænker, du bliver nødt til at tale ret alvorligt med ham om i er selvstændige mennesker der selv må vælge jeres tøj. Spørge til om han føler det skal splitte jeres familie at du har et par bukser på, for det er jo det han aktivt er igang med, ærligt talt.

At i ikke kan følges eller ses sammen pga et par bukser er jo helt vanvittigt - medmindre de er bundløse måske

Anmeld Citér

21. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Man har virkelig lyst til at se de her bukser, som skaber så meget drama

Umiddelbart tænker jeg at han virkelig skal tage sig sammen (!!). Jeg tænker, du bliver nødt til at tale ret alvorligt med ham om i er selvstændige mennesker der selv må vælge jeres tøj. Spørge til om han føler det skal splitte jeres familie at du har et par bukser på, for det er jo det han aktivt er igang med, ærligt talt.

At i ikke kan følges eller ses sammen pga et par bukser er jo helt vanvittigt - medmindre de er bundløse måske

Det er et par ganske almindelige blå cowboybukser som sidder tæt til benene. 
Igen, jeg er ikke den tyndeste og har også nogle gode lår og bagdel og hofter. Men sådan er min kropsbygning. 

Anmeld Citér

21. marts 2024

Girafmor

Jeg synes det er ret grelt at han opfører sig sådan på grund af et par bukser. Herhjemme ville det afføde et rimelig alvorlig diskussion..

Anmeld Citér

21. marts 2024

IenFart

Profilbillede for IenFart

Undskyld men bukserne er da det mindste problem i det der. Hele hans attitude omkring og reaktionen er da der hvor alle alarmklokker skal ringe.

Ja, man kan være uenige om tøj - men at det udarter sig til straf, at man ikke vil følges og hvad har vi. Det er sgu da helt sort.

Hvis det er en reaktion om noget så ligegyldigt som tøj, så gætter jeg på lignende handlingsmønstre kommer til udtryk på rigtig mange andre måder. DET ville jeg vælge at fokusere og agere på.

Anmeld Citér

21. marts 2024

Tullebadulle

Han er barnlig.. og det er ikke en ok opførsel.

Jeg ville diog ikke være nået dertil. Jeg ville aldrig tage noget på i byen, til venner eller hvad I nu skulle, som min mand hader. For mig er det vigtigt at gøre noget ud af mig selv, og at min mand gør det. Jeg ville da sagtens kunne finde meget mere behageligt tøj nogle gange end det jeg går i. 

Har du ikke andet du har det godt i, som han ikke hader? Nu leger jeg måske djævlens advokat (ikke at hans adfærd/ respons er ok overhoved), men er det også lidt en provokationshanfling fra din side.? Når du kender hans holdning….

Anmeld Citér

21. marts 2024

Kir

Helt ærlig så lyder han som en kæmpe idiot. En ting er hvis det er nogle bukser han synes har et grimt mønster el.lign., men at det er fordi han synes du ser tyk og dermed grim ud er mega tarveligt. Og at ikke ville følges med dig er helt syg opførsel. 

Synes du er mega sej at du siger fra overfor ham og at du går i det tøj du selv har lyst til!

Synes det er lidt trist han tænker sådan om dig og føler det er ok at behandle dig sådan. Er det noget nyt? 

Anmeld Citér

21. marts 2024

Anonym

Nej aldrig og jeg havde heller ikke fundet mig i det

Anmeld Citér

21. marts 2024

Anonym

Det lyder godt nok træls af ham. Men det er kun bukser han har et problem med? Ikke at det retfærdiggører noget, men kan det være du har en cameltoe i bestemte bukser, som han bliver pinlig berørt over?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.