Hello Fresh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2024

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Aalborgtøsen skriver:

Jeg sidder og tænker... et er jo aftensmaden, men hvordan spiser I frokost og måske endda også morgenmad? Er det på farten, i kantine eller har I madpakker med? Køber man fx en sandwich til frokost hver dag 5 dage om ugen til lad os sige 50 kr. så er det jo nemt 1.000 kr. om måneden pr. person. 

Vi har madpakker med hver dag allesammen. En gang imellem får børnene lov til at købe i skoleboden, men vil tro, at det er hver 2 mdr. Rugbrød, boller og sandwichbrød har vi jo som tidligere ingen udgifter til.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2024

Savanna

Profilbillede for Savanna

Hvad bruger du, når du handler ind til weekendens hygge? 

Især hvis man handler ind på til weekenden, så lader man sig friste eller giver sig selv loc til lidt ekstra. Hvis du fx bruger 150-200 kr hver weekend, så er det 600-800 kr.

Der kan man nemt overveje at skære ned (også aht sundhed) eller tænke økonomisk. Her koster popcorn 8 kr for 3 poser, mens 1 pose chips ofte koster 15-25 kr fx.

Mere vegetarisk - det giver ofte også mere grønt i hverdagen.

Vi er 2 voksne og 1 barn og har 4000 kr på madkontoen. 

Anmeld Citér

15. marts 2024

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Vi har vøogaå haft de forskellige kasser. 

Og vi lavet selv madplan i en periode. Som hjælp meget. Men nu er vi kørte træt i det og har hentet appem mambeno. Fantastisk .

Vi er 2V og 2b og brugt før i tide mellem 1300 kr 2000kr om ugen på mad. Wowow vi er ned på 600kr med alt. Kan varmt anbefale det. 

Anmeld Citér

15. marts 2024

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg køber kun slik til 

20 kr til børnene til weekenden. Popcorn og chips er købt på tilbud. Shampoo el. Køber jeg dem uden noget duft el. Fra Rema1000. Især hvis de er på tilbud. 

Vin el køber vi også tilbud eller det vi kender i butikken til max pris 90kr. Så man ikke går over budget 

Anmeld Citér

21. marts 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg vil helt sikkert også anbefale Mambeno app’en. Der er penge at spare hvis man bruger den, det er der hvert fald for os. Og mange opskrifter at vælge imellem.

De gange vi i perioder har fået måltidskasser, har det ikke været for at spare penge, men for at spare tid på madlavning og indkøb. Det er helt klart dyrere end når vi selv handler.

Anmeld Citér

21. marts 2024

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Jixy skriver:

Jeg vil helt sikkert også anbefale Mambeno app’en. Der er penge at spare hvis man bruger den, det er der hvert fald for os. Og mange opskrifter at vælge imellem.

De gange vi i perioder har fået måltidskasser, har det ikke været for at spare penge, men for at spare tid på madlavning og indkøb. Det er helt klart dyrere end når vi selv handler.

Mambeno har vi prøvet

Anmeld Citér

21. marts 2024

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Er der nogen der har erfaring med at bruge Valdemarsro appen og gå ud fra de madplaner fra den?? 

Anmeld Citér

21. marts 2024

Anonym

Omsorgsgiver skriver:

Er der nogen der har erfaring med at bruge Valdemarsro appen og gå ud fra de madplaner fra den?? 

Den er mega god 

Anmeld Citér

21. marts 2024

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Den er mega god 

Det vil jeg foreslå min bedre halvdel om vi ikke kunne prøve det.

Anmeld Citér

21. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Vi bruger nemlig.com .. 

jeg laver madplan for en uge, og alle varer til en uge inkl. slik til weekenden, til morgenmad og frokost, toiletpapir mm. Bliver så bestilt med levering af nemlig.. 

det har sparet os mange penge. De prismatcher med Rema. 
Og fordelene derudover er jo så jeg slipper for at handle stort ind, det hele bliver leveret lige til døren og de tager pant med. 
Dog går jeg i Rema eller netto 1 gang hver anden uge ca kun for at købe kød, køber aldrig andet der. Så køber jeg en masse af hvad der er sat ned eller på tilbud og smider i fryseren og så bliver madplanen lavet udfra hvad der er. 
vi bruger somregel kun en halv pakke kød fx til lasange og supplerer med linser, kikærter eller grøntsager. Så rækker kødet længere, og er der ikke kød nok laver vi vegetar retter.  

vi er 1 voksen, 1 teenager og 1 lille der spiser med til dagligt. (2 voksne når manden er hjemme) og vi bruger inklusiv shampoo, bleer og andet husholdnings gejl, i snit ca 750 om ugen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.