Jeg har det meste af det du skriver, vi er indtil videre kun 2 voksne, det eneste jeg mangler er en FM radio, men er ved at kigge på forskellige slags. Vi prøver altid at have minimum en 10000mhA powerbank opladt og ud over campingblus har vi en gasgrill. Jeg er vokset op med at købe ris/pasta/mel/konserves mm på tilbud og vi har altid mad i huset til minimum en uge uden at tænke over det. Og hvis strømmen ikke går kan vi nok godt stække maden i fryseren alene til en måned.
Da energikrisen startede købte vi nogle nudler, pastaretter(de der hvor man bare skal tilføje varmt vand), cocktailpølser på dåse mm og puttede i skabene. Og nej det er heller ikke prepper stil, men barr sp der er noget nemt meget lidt energikrævende mad.
Vi gør det også fordi det giver mig meget ro, og det har været virkelig rart når vi begge to er blevet syge, at vi bare kan tage noget nemt fra skabet mm, så det bliver brugt! Det har også været rart da jeg en et par måneder ikke havde nogen indkomst, så vi ikke skulle tømme hele opsparingen på mad, men vi kunne starte med at tage hvad vi havde på hylderne.
Vi har faktisk flere gange været "reddet" og vores "lager", vi har boet under ombygning af vores bebyggelse i et år hvor det nok en gang om måneden har måtte lukke for vandet af forskellige årsager, sp er det rart ikke at skulle skynde sig ned og købe noget. Og for et par uger siden kom der vand i hovedtavlen(el) så de tog strømmen 2-3 timer da det skulle til at blive mørkt, der blev jeg glad for vores to små campinglys på batteri, så vi kunne tage dem med rundt i lejligheden og ikke kun havde stearinlys at gøre brug af 
Vi har også et lille førstehjælpssæt, lidt større end dem man kan købe til bilen, men ikke meget. Det har vi bruge en gang da min mand fald og fik et stort hul på knæet og en dag jeg skar mig i fingeren, lidt dybere end hvad et plaster kan tage.
Så ja, vi har nogle ting og nok mere end gennemsnittet, men det meste har vi faktisk i løbet af de 3-4 år vi har haft det, haft brug for i større eller mindre grad, så jeg bliver ved! Og når vi får noget mere plads kommer der mere system på det end vi har nu
Men dejligt at høre vi ikke er de eneste!