Pletblødning og øm I lænden 5+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2024

Momtobe3

Profilbillede for Momtobe3
Anonym skriver:

Ny blodprøve i morges. Venter på svar. Blødning og smerter tiltager, når jeg er fysisk aktiv på mit arbejde.

Har du tjekket sundhed.dk du burde ha fået svar nu. Hvis den er taget imorges 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2024

Anonym trådstarter

Momtobe3 skriver:

Har du tjekket sundhed.dk du burde ha fået svar nu. Hvis den er taget imorges 

Ja, den er steget fra 23300 til 30400 på 42 timer..Jeg synes, det lyder af lidt? Men jeg ved ikke, hvor hurtigt den skal stige. Jeg er 6+2.

Anmeld Citér

28. februar 2024

Momtobe3

Anonym skriver:

Ja, den er steget fra 23300 til 30400 på 42 timer..Jeg synes, det lyder af lidt? Men jeg ved ikke, hvor hurtigt den skal stige. Jeg er 6+2.

Mener ikke at den skal fordobles når tallene er så høje, men kan ikke huske det. Jeg skal selv ha taget blodprøve på fredag, er spændt på hvad mine tal siger .

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym trådstarter

Momtobe3 skriver:

Mener ikke at den skal fordobles når tallene er så høje, men kan ikke huske det. Jeg skal selv ha taget blodprøve på fredag, er spændt på hvad mine tal siger .

Der kan jeg godt forstå

Anmeld Citér

28. februar 2024

Momtobe3

Anonym skriver:

Der kan jeg godt forstå

Hvad skal du så nu, bare vente eller? 

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym trådstarter

Momtobe3 skriver:

Hvad skal du så nu, bare vente eller? 

Jeg skal scannes i morgen og igen i næste uge.

Jeg skal kontakte min læge i morgen, mhp. en evt. del- eller fuldtidssygemelding i en periode, da der ikke er mulighed for ekstra pauser eller aflastning i løbet af dagen. Og det fysiske pres gør at mine smerter og blødninger forværres.

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Kan man gøre noget ved det?

Nej det er bare sådan det er, det havde jeg selv med min søn. Pletblødte længe og havde blodnæse konstant mår dit hcg er så højt giver det ingen mening med flere blodprøver, kun en scanning kan fortælle dig hvordan det går.

Hvis næste scanning er god tror jeg godt du kan puste ud og begynde at nyde det lidt

Anmeld Citér

28. februar 2024

Momtobe3

Anonym skriver:

Jeg skal scannes i morgen og igen i næste uge.

Jeg skal kontakte min læge i morgen, mhp. en evt. del- eller fuldtidssygemelding i en periode, da der ikke er mulighed for ekstra pauser eller aflastning i løbet af dagen. Og det fysiske pres gør at mine smerter og blødninger forværres.

Åh ja okay, håber scanningen imorgen er ligeså god som den sidste

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej det er bare sådan det er, det havde jeg selv med min søn. Pletblødte længe og havde blodnæse konstant mår dit hcg er så højt giver det ingen mening med flere blodprøver, kun en scanning kan fortælle dig hvordan det går.

Hvis næste scanning er god tror jeg godt du kan puste ud og begynde at nyde det lidt

Tak Det er så svært, når der bliver ved med at komme blod og onde smerter. Jeg er så opmærksom på min krop nu. 

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym trådstarter

Momtobe3 skriver:

Åh ja okay, håber scanningen imorgen er ligeså god som den sidste

Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.