Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Du kan helt sikkert tjekke blodprøven på din sundhedsapp senere
Du kan helt sikkert tjekke blodprøven på din sundhedsapp senere
Det vil jeg prøve.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er kommet svar. HCG ligger på 23300. Er 6+0 idag, men frygter virkelig, at jeg er ved at abortere.
Anonym skriver: Der er kommet svar. HCG ligger på 23300. Er 6+0 idag, men frygter virkelig, at jeg er ved at abortere.
En blodprøve kan desværre ikke stå alene, så det er umuligt at svare på. Jeg havde taget scanningen med i morgen
Anonym skriver: En blodprøve kan desværre ikke stå alene, så det er umuligt at svare på. Jeg havde taget scanningen med i morgen
Jeg tager til scanning i morgen. Jeg prøver virkelig at tænke positivt, men frygter det værste.
Jeg r henvist til scanning i morgen..Frygter det værste.
Så lige du havde fået svar, håber scanningen imorgen er god og at dit hcg er steget onsdag måske der har været tvillinger
Opdatering
Jeg har netop været til tidlig scanning 6+0 , hvor vi så hjerteblink. Det er så surrealistisk lige nu.
Jeg bløder og det kan stadig gå begge veje, men indtil videre er de optimistiske.
Jeg skal scannes igen om uge
Anonym skriver: Opdatering Jeg har netop været til tidlig scanning 6+0 , hvor vi så hjerteblink. Det er så surrealistisk lige nu. Jeg bløder og det kan stadig gå begge veje, men indtil videre er de optimistiske. Jeg skal scannes igen om uge
Ej hvor dejligt for jer
Hvor er det dejligt. Så kan man håbe at det er helt hamløst det du oplever og at det snart forsvinder det ømhed og blødning.
Anonym skriver: Ej hvor dejligt for jer
Tak
Love Angel skriver: Hvor er det dejligt. Så kan man håbe at det er helt hamløst det du oplever og at det snart forsvinder det ømhed og blødning.
Ja, det ville virkelig være dejligt, hvis det forsvandt. For nøj, hvor bliver jeg bekymret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128