Pletblødning og øm I lænden 5+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg håber det bedste, men med det du beskriver vil jeg ikke sætte næsen for langt op efter noget. De gange jeg har mistet har jeg blødt lidt en uges tid, meget minibalt også er det kommet for fulde gardiner. 

Dog har jeg også blødt hvor jeg har fået børn ud af det, men det har været to dage blødning, pause, to dage blødning, pause osv. Aldrig med smerter, klumper eller noget 

Jeg har haft ømhed/smerter on/off. Minimal pletblødning. Ingen klumper eller frisk blødning. Dog er jeg indstillet på, at det ender ud i en SA.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2024

Momtobe3

Profilbillede for Momtobe3
Anonym skriver:

Jeg har haft ømhed/smerter on/off. Minimal pletblødning. Ingen klumper eller frisk blødning. Dog er jeg indstillet på, at det ender ud i en SA.

Krydser for imorgen

Anmeld Citér

25. februar 2024

Anonym trådstarter

Momtobe3 skriver:

Krydser for imorgen

Tusind tak. Jeg ville ønske, at du fik ret, men realistisk set, tror jeg at løbet er kørt.

Anmeld Citér

26. februar 2024

Momtobe3

Anonym skriver:

Tusind tak. Jeg ville ønske, at du fik ret, men realistisk set, tror jeg at løbet er kørt.

Hvad sagde lægen?

Anmeld Citér

26. februar 2024

Anonym trådstarter

Momtobe3 skriver:

Hvad sagde lægen?

Hun sagde, at jeg skulle prøve at tænke positivt, indtil det er bevist, om jeg er ved at abortere (hvilket nok er det mest realistiske). Så tog hun er blodprøve, for at kontrollere HCG niveau. Jeg får forhåbentlig svar i morgen

Hun rådede mig også til at tage til min tidlige scanning i morgen, for at få vished om, hvad der præcis foregår inde i min krop.

Og så tage op til hende igen onsdag morgen, så vi kan snakke blodprøve, scanning og videre forløb igennem.

Jeg synes det hele er sindssygt hårdt lige nu.

Anmeld Citér

26. februar 2024

Momtobe3

Anonym skriver:

Hun sagde, at jeg skulle prøve at tænke positivt, indtil det er bevist, om jeg er ved at abortere (hvilket nok er det mest realistiske). Så tog hun er blodprøve, for at kontrollere HCG niveau. Jeg får forhåbentlig svar i morgen

Hun rådede mig også til at tage til min tidlige scanning i morgen, for at få vished om, hvad der præcis foregår inde i min krop.

Og så tage op til hende igen onsdag morgen, så vi kan snakke blodprøve, scanning og videre forløb igennem.

Jeg synes det hele er sindssygt hårdt lige nu.

Jeg fik svar på min hcg blodprøve samme dag. Ved selvfølgelig ikke hvilket tidspunkt du har været ved lægen. Jeg var afsted kl 10 og kl 14 og svaret kom samme dag 

Anmeld Citér

26. februar 2024

Anonym trådstarter

Momtobe3 skriver:

Jeg fik svar på min hcg blodprøve samme dag. Ved selvfølgelig ikke hvilket tidspunkt du har været ved lægen. Jeg var afsted kl 10 og kl 14 og svaret kom samme dag 

Jeg fik taget bp kl.13.35 ved lægen. Den blev hentet 14.30 og kørt ud til det hospital, hvor den skal analyseres. Jeg håber, at svaret når at komme idag.

Anmeld Citér

26. februar 2024

Momtobe3

Anonym skriver:

Jeg fik taget bp kl.13.35 ved lægen. Den blev hentet 14.30 og kørt ud til det hospital, hvor den skal analyseres. Jeg håber, at svaret når at komme idag.

Okay, min læge er os på sygehuset. Så ved ikke om det er derfor jeg får svar samme dag.

Har du bestilt tid til scanning eller venter du på svar fra blodprøven?

Anmeld Citér

26. februar 2024

Anonym

Du kan helt sikkert tjekke blodprøven på din sundhedsapp senere

Anmeld Citér

26. februar 2024

Anonym trådstarter

Momtobe3 skriver:

Okay, min læge er os på sygehuset. Så ved ikke om det er derfor jeg får svar samme dag.

Har du bestilt tid til scanning eller venter du på svar fra blodprøven?

Jeg r henvist til scanning i morgen..Frygter det værste.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.