Pletblødning og øm I lænden 5+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Ja, det ville virkelig være dejligt, hvis det forsvandt. For nøj, hvor bliver jeg bekymret.

Det er helt forståeligt. Og det vil du være så længe du er øm og bløder. Hvornår skal du ha næste blodprøve?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2024

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det er helt forståeligt. Og det vil du være så længe du er øm og bløder. Hvornår skal du ha næste blodprøve?

Hende der scannede idag, mente ikke, at det var nødvendigt med en ekstra blodprøve. Jeg vil dog gerne have en mere - i så fald i morgen.

Min mand synes også, at det er dumt med en bp mere og jeg kan mærke, at det irriterer mig. Han kunne godt finde på, at sige det til sygeplejersken i morgen, hvilket irriterer mig endnu mere.

Hmm..

Anmeld Citér

27. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Hende der scannede idag, mente ikke, at det var nødvendigt med en ekstra blodprøve. Jeg vil dog gerne have en mere - i så fald i morgen.

Min mand synes også, at det er dumt med en bp mere og jeg kan mærke, at det irriterer mig. Han kunne godt finde på, at sige det til sygeplejersken i morgen, hvilket irriterer mig endnu mere.

Hmm..

Det dejligt at hun ikke mener at det nødvendigt, men forstår dig fuldt ud hvorfor du vil ha en blodprøve mere. Da du jo er stadig bekymret fordi du har ømhed og lidt bødning. Håber blodprøven imorgen giver dig ro i hjertet.

Anmeld Citér

27. februar 2024

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det dejligt at hun ikke mener at det nødvendigt, men forstår dig fuldt ud hvorfor du vil ha en blodprøve mere. Da du jo er stadig bekymret fordi du har ømhed og lidt bødning. Håber blodprøven imorgen giver dig ro i hjertet.

Det er det, ja. Jeg ser det alligevel, på en eller anden måde, som tryghed. Ved ikke, om det lyder dumt.

Anmeld Citér

27. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Det er det, ja. Jeg ser det alligevel, på en eller anden måde, som tryghed. Ved ikke, om det lyder dumt.

Det lyder overhovedet ikke dumt. Forstår fuldt ud din tankegang og følelser.

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det lyder overhovedet ikke dumt. Forstår fuldt ud din tankegang og følelser.

Tak

Anmeld Citér

28. februar 2024

Momtobe3

Profilbillede for Momtobe3
Anonym skriver:

Tak

Har du fået taget ny blodprøve eller andet idag?

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym trådstarter

Momtobe3 skriver:

Har du fået taget ny blodprøve eller andet idag?

Ny blodprøve i morges. Venter på svar. Blødning og smerter tiltager, når jeg er fysisk aktiv på mit arbejde.

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ny blodprøve i morges. Venter på svar. Blødning og smerter tiltager, når jeg er fysisk aktiv på mit arbejde.

Det kunne godt tyde på at du måske bare har sarte slimhinder og derfor bløder

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kunne godt tyde på at du måske bare har sarte slimhinder og derfor bløder

Kan man gøre noget ved det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.