Pletblødning og øm I lænden 5+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.184 visninger
72 svar
30 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2024

Anonym trådstarter

Jeg er idag 5+1 og har hele dagen været øm (lidt ala menssmerter), skiftevis i underlivet og i lænden  Det er blevet værre i løbet af dagen.

Jeg har været på toilettet en del gange, da det føltes som om at noget "løb" ud af mig.

Jeg har en lille mørk blødning i et bind (2 kr ca) og lidt lyserødt på toiletpapiret, når jeg tørrer mig. Sådan har det været siden kl. 9 ca. Jeg er mega bange for, at det kan være starten på en spontan abort..

Er der andre, som har prøvet dette? Hvordan endte forløbet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym

Jeg er idag 5+1 og har hele dagen været øm (lidt ala menssmerter), skiftevis i underlivet og i lænden  Det er blevet værre i løbet af dagen.

Jeg har været på toilettet en del gange, da det føltes som om at noget "løb" ud af mig.

Jeg har en lille mørk blødning i et bind (2 kr ca) og lidt lyserødt på toiletpapiret, når jeg tørrer mig. Sådan har det været siden kl. 9 ca. Jeg er mega bange for, at det kan være starten på en spontan abort..

Er der andre, som har prøvet dette? Hvordan endte forløbet?

Øv øv, det er aldrig rart med blødning og ubehag i graviditeten. 

For mig har blødning og ubehag/ondt resulteret i 4 aborter. 

Nogen bløder uden betydning, hvilket jeg håber er tilfældet hos dig

Anmeld Citér

20. februar 2024

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Øv øv, det er aldrig rart med blødning og ubehag i graviditeten. 

For mig har blødning og ubehag/ondt resulteret i 4 aborter. 

Nogen bløder uden betydning, hvilket jeg håber er tilfældet hos dig

Det er aftaget for nu, men de menstruationssmerter i underlivet, tager jeg ikke som et godt tegn. Av av!

Anmeld Citér

20. februar 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Det er aftaget for nu, men de menstruationssmerter i underlivet, tager jeg ikke som et godt tegn. Av av!

Øv øv

Anmeld Citér

21. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Mange kvinder kan bløde i graviditet og få et sundt barn ud af det, inklusiv mig selv. Men smerter forbundet med blødning er desværre ikke et godt tegn. 

Anmeld Citér

21. februar 2024

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Mange kvinder kan bløde i graviditet og få et sundt barn ud af det, inklusiv mig selv. Men smerter forbundet med blødning er desværre ikke et godt tegn. 

Det er præcis, det jeg tænker..Blødningen har ikke været "slem" indtil videre, men de onde "menssmerter" i underlivet siger mig, at det nok ender galt igen

Anmeld Citér

21. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Det er præcis, det jeg tænker..Blødningen har ikke været "slem" indtil videre, men de onde "menssmerter" i underlivet siger mig, at det nok ender galt igen

Det gør mig godt nok ondt på dine vegne. Vil alligvelet håbe det bedste for dig og håber at det alligvelet er harmløst. hvordan stå det til nu? Og har du fået kontaktet lægen?

Anmeld Citér

21. februar 2024

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det gør mig godt nok ondt på dine vegne. Vil alligvelet håbe det bedste for dig og håber at det alligvelet er harmløst. hvordan stå det til nu? Og har du fået kontaktet lægen?

Jeg har skrevet til lægen, ringer i morgen..

Lidt smerter i lænden og lidt i underlivet på skift.

Lille blødning 2 til 5 kr i størrelse i bind og sparsomt på toiletpapiret.

2 dryp i toilettet.

Anmeld Citér

21. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg har skrevet til lægen, ringer i morgen..

Lidt smerter i lænden og lidt i underlivet på skift.

Lille blødning 2 til 5 kr i størrelse i bind og sparsomt på toiletpapiret.

2 dryp i toilettet.

Godt at du få ringet til lægen imorgen. 
og okay. Håber det helt harmløst det du oplever.  

Anmeld Citér

23. februar 2024

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Godt at du få ringet til lægen imorgen. 
og okay. Håber det helt harmløst det du oplever.  

Lægen siger, at det godt kan tyde på en begyndende spontan abort..  Særligt da pletblødning/mindre blødninger (ikke i nærheden af en menstruation) fortsætter. Smerterne er til gengæld stort set væk.

Jeg skal have taget blodprøve på mandag, for at tjekke HCG niveau også mulighed gentages mandagen efter, for at se om det falder (hvilket jeg desværre forventer )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.