hej123hej skriver:
Det er også det, jeg skal - det lyder til det er dem derinde, der varetager fordelingen? 
Jeg/vi gik også til Hånd om barnet i Aalborg. Dem på samme hold bliver din mødregruppe. SP laver ikke længere grupper ellers. Jeg meldte os til Hånd om barnet primært for at få en mødregruppe, men det var nu fint nok at komme til ellers.
Vi var 10 par, der alle boede i samme område, så nemt at komme til hinanden. Man kan dele sig op i 2 x 5 mødre, når man skal til at mødes selv. Hos os var der dog 1 par, der aldrig kom og 2 par, der flyttede by inden fødslen, så vi var 'kun' 7 tilbage og blev som ét hold. Vi var alle førstegangs og lidt forskellige steder i livet mht. alder, studerende/i job, typer ol. men alle søde piger. At vi var forskellige betød ikke så meget under barslen, da vi havde det fælles at have den lille baby med, som vi alle var på det samme sted med. Vi mødtes hver anden uge privat på skift hos en af os og derudover lidt udover også som babybio, babysamlesang, babygym. café ol.
Her bagefter barslen har vi stadig vores facebookgruppe, men bruger den sjældent. De to af pigerne ses jeg lidt med stadigvæk. Jeg havde nok lidt den drøm om en lille fasttømret gruppe, der ville holde sammen til børnene blev voksne, men sådan gik det ikke.
Jeg vil anbefale dig at give det et forsøg. Du kan jo altid melde fra igen, hvis det ikke lige er dig eller du ikke svinger med de andre.
Anmeld
Citér