Mødregruppe - var/er du fan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg gav det en chance. Men det var bare ikke mig. Det var søde kvinder bestemt. Men ja, jeg var ikke ret interesseret i at lære dem at kende. Min søster fik et barn på samme tid som mig. Så jeg brugte tiden med hende i stedet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej
MorTilEnDreng skriver:

Det fungerede ikke for mig. Men det handler mere om mødrene jeg var i gruppen med end selve konceptet. Jeg havde intet tilfælles med nogen af dem så følte mig super malplaceret. Derfor sprang jeg fra efter 3-4 gange. 

Hvordan foregår det egentlig? Sender man bare en sms om, man trækker sig? 

Anmeld Citér

30. januar 2024

hej123hej

Seldomseen skriver:

Jeg gav det en chance. Men det var bare ikke mig. Det var søde kvinder bestemt. Men ja, jeg var ikke ret interesseret i at lære dem at kende. Min søster fik et barn på samme tid som mig. Så jeg brugte tiden med hende i stedet.

Jeg forestiller mig også, som jeg har det nu, at jeg vil bruge min tid med dem tæt på, fordi jeg har så mange Men det får en chance.

Kæmpe gave at få en samtidig med sin søster! 

Anmeld Citér

30. januar 2024

MorTilEnDreng

hej123hej skriver:

Hvordan foregår det egentlig? Sender man bare en sms om, man trækker sig? 

Vi havde en gruppe chat på facebook og ja jeg sendte bare en besked ud till dem alle og takkede for denne gang og sagde som det var at jeg ikke følte mig tilpas i gruppen så jeg villle ikke længere komme. 

det var heller ikke ligefrem fordi de prøvede at holde på mig eller noget. Så valget var rigtigt at tage i det her tilfælde. Og blev da også slettet fra detes Facebook et par dage efter af dem allesammen og har ingen kontakt med nogen af dem haft siden. 

Anmeld Citér

30. januar 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Som udgangspunkt er det noget for mig og jeg ville elske at være i en gruppe som bare klikket, men det er hammer svært at ramme og alle mine er gået i udu, den som har holdt bedst var en jeg kom med i fordi den anden var gået i stykker og jeg kom til at snakke med en mor i vuggestuen(hvor ældre søskende fik) omkring det og kom så med i deres.

Anmeld Citér

30. januar 2024

Darling

hej123hej skriver:

Dejligt at høre lidt blandet landhandel

Jeg tænker nemlig også, at man først kan bedømme det, når man står i det.

Jeg bor i midten af Aalborg uden bil og kørekort - min mand har så begge dele - så jeg frygter også, at blive sendt ud med 2 busser for at kunne deltage, hvis jeg nu rigtig gerne vil. 
Tænker tilgængeligheden formentlig er vigtig for mig. Jeg arbejder selv deltid i skiftende vagter, og har både flere veninder i samme type jobs eller som studerer med studiedage hjemme, gode kollegaer, en førtidspensionist og en på barsel i min omgangskreds, som jeg alle ofte ses med i formiddagstimerne, flere gange om ugen - dertil vil jeg gerne gå til et par ting med babyen, måske. Så på den måde tænker jeg, at det sørme skal være noget ved, før jeg skal ned prioriterer aftaler med dem jeg kender, under min barsel Men måske det kan give mig noget andet, som jeg har brug for, til den tid. 

Jeg var til hånd om barnet inde i Aalborg og vi blev sat i grupper med folk i nærheden, så vidt så muligt. Alle os der var mig dengang boede dog ude i småbyerne, så vi skulle starte en bil uanset hvad

Den mødregruppe fra mit område hvor vi var 4 der var der ingen fra samme by desværre

Anmeld Citér

30. januar 2024

hej123hej

Fortvivlet skriver:

Som udgangspunkt er det noget for mig og jeg ville elske at være i en gruppe som bare klikket, men det er hammer svært at ramme og alle mine er gået i udu, den som har holdt bedst var en jeg kom med i fordi den anden var gået i stykker og jeg kom til at snakke med en mor i vuggestuen(hvor ældre søskende fik) omkring det og kom så med i deres.

Sikke en fin løsning

Anmeld Citér

30. januar 2024

hej123hej

Darling skriver:

Jeg var til hånd om barnet inde i Aalborg og vi blev sat i grupper med folk i nærheden, så vidt så muligt. Alle os der var mig dengang boede dog ude i småbyerne, så vi skulle starte en bil uanset hvad

Den mødregruppe fra mit område hvor vi var 4 der var der ingen fra samme by desværre

Det er også det, jeg skal - det lyder til det er dem derinde, der varetager fordelingen?

Anmeld Citér

30. januar 2024

hej123hej

MorTilEnDreng skriver:

Vi havde en gruppe chat på facebook og ja jeg sendte bare en besked ud till dem alle og takkede for denne gang og sagde som det var at jeg ikke følte mig tilpas i gruppen så jeg villle ikke længere komme. 

det var heller ikke ligefrem fordi de prøvede at holde på mig eller noget. Så valget var rigtigt at tage i det her tilfælde. Og blev da også slettet fra detes Facebook et par dage efter af dem allesammen og har ingen kontakt med nogen af dem haft siden. 

Det er også sådan de to veninder jeg har, der ikke har brudt sig om det alligevel har gjort det. Synes det er superfair, man aner jo intet før det er afprøvet

Anmeld Citér

30. januar 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
hej123hej skriver:

Jeg forestiller mig også, som jeg har det nu, at jeg vil bruge min tid med dem tæt på, fordi jeg har så mange Men det får en chance.

Kæmpe gave at få en samtidig med sin søster! 

JA . Det er den bedste gave, at få barn samtidig med sin søster. I dag er de 3 år gamle og så tætte som søskende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.