Darling skriver:
Jeg har haft 3 mødregrupper.
Med den første 1 gennem hånd om barnet og en gennem sp med dem tæt på hvor jeg bor. Den med hånd om barnet fungerede rigtig godt, vi samlede 1 gang om ugen til børnene var over 1år. Vi havde rigtig god kemi hvilket nok også var derfor af det fungerede så godt. Vi skiftedes og havde fast rækkefølge. Den den som lagde hus til gav morgenen.
Den via sp, der sås vi kun to gange. Der var kemi. Begge grupper skulle jeg starte en bil hver gang.
vi var 5 og 4.
Jeg er på barsel nu og vi er 6 i min gruppe og kemien spiller også bare. Vi ses en gang om ugen til morgenmad og en gang om ugen til babysalmesang. Sidstnævnte fordi vi bor i samme by alle sammen. Det er super dejligt bare at kunne trille med barnevognen og ikke skulle starte en bil hver gang.
Jeg vil ikke være min mødregruppe foruden, jeg er tilflytter og kender stort set ingen heroppe hvor jeg bor. Det ville blive for ensomt og ensformigt uden. 
Dejligt at høre lidt blandet landhandel 
Jeg tænker nemlig også, at man først kan bedømme det, når man står i det.
Jeg bor i midten af Aalborg uden bil og kørekort - min mand har så begge dele - så jeg frygter også, at blive sendt ud med 2 busser for at kunne deltage, hvis jeg nu rigtig gerne vil.
Tænker tilgængeligheden formentlig er vigtig for mig. Jeg arbejder selv deltid i skiftende vagter, og har både flere veninder i samme type jobs eller som studerer med studiedage hjemme, gode kollegaer, en førtidspensionist og en på barsel i min omgangskreds, som jeg alle ofte ses med i formiddagstimerne, flere gange om ugen - dertil vil jeg gerne gå til et par ting med babyen, måske. Så på den måde tænker jeg, at det sørme skal være noget ved, før jeg skal ned prioriterer aftaler med dem jeg kender, under min barsel
Men måske det kan give mig noget andet, som jeg har brug for, til den tid.
Anmeld
Citér