Savanna skriver:
Hej TS
Du har fået nogle rigtig gode svar, og det virker til, at du er åben for flere perspektiver. Det er en rigtig god egenskab.
Nej, du kan ikke stille et ultimatum op omkring deres samværsordning. Du kan snakke med dem om børnenes behov og eventuel foreslå parterapi eller lignende, så de finder måder at samarbejde på.
Til gengæld må du overveje, om dette er forholdet for dig (og dine børn). Et forhold skal give mere end det kræver, og hvis den balance er skæv for længe, skal man træde et skridt tilbage og passe på sig selv.
Hejsa
selvom jeg under ungerne de bedste vilkår, er er kæmpe fortaler for et godt samarbejde, så må jeg indrømme at jeg rent personligt ikke ønsker stå på sidelinjen mens min kæreste går i parterapi/ familie terapi med din ekskone .
Jeg mener at at 7 på senere og i en alder af knap 40 år samt utallige af håndsrækninger fra kommunale instanser mm . Så burde den sidde i skabet . Og eftersom intet fungerer stadig , tror jeg ikke terapeutisk hjælp gør en forskel længere
og som skrevet så indrømmer jeg også blankt , at det synes jeg er for "tæt" på , for mærkeligt . For jaa , et eller andet
for ihvertfald en rigtig negativ fornemmelse bare at overveje den mulighed..
Men situationen er nu at vi pt ikke er på talefod
det er bare så skide øv .
Anmeld
Citér