Et ultimatum? Kæreste delebørn og dominerende eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2024

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Og du er mor, siger du? Og du har selv børn? Jeg ser kun én ting, som værende en løsning, og det er, at du bakker enten tilbage eller ud. Børnene kommer ALTID over en ny partner.

Tror egentlig jeg vil vælge at ignorere dit yderst provokerende svar .. har du overhovedet læst alle mine skriv . Tror jeg næppe .. god aften til dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2024

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Baby.mamma skriver:

Og du er mor, siger du? Og du har selv børn? Jeg ser kun én ting, som værende en løsning, og det er, at du bakker enten tilbage eller ud. Børnene kommer ALTID over en ny partner.

Læs dog hvad hun skriver, og slap lidt af… 

Anmeld Citér

19. januar 2024

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Anonym skriver:

Tror egentlig jeg vil vælge at ignorere dit yderst provokerende svar .. har du overhovedet læst alle mine skriv . Tror jeg næppe .. god aften til dig 

Du er virkelig betænksom og føler med børnene. Jeg forstår dig, og fornemmer den godhed du forsøger at hjælpe med. 
Men du har en rolle i den her families liv, som ikke giver dig ret til at blande dig. Du vil nemt blive misforstået og skabe dig selv hovedpine. Derfor synes jeg at du skal lade dem klare deres problemer selv, og trække dig, hvis det dræner dig for energi. Jeg vil ikke selv kunne være i det, og jeg vil heller ikke kunne lytte med uden at blande mig. Derfor nok også bedst at gå hver sin vej. Du er et godt menneske, at tænke på de små

Anmeld Citér

19. januar 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Baby.mamma skriver:

Hvad er formålet med din udskammende kommentar - og har du overhovedet læst TS’ yderst reflekterede og omsorgsfulde indlæg igennem tråden? 
I øvrigt er det næppe nødvendigt både at spørge, om hun er mor, og om hun selv har børn … 

Anmeld Citér

19. januar 2024

Mamman

Profilbillede for Mamman
Baby.mamma skriver:

Har du læst hele tråden inden du har svaret??

Anmeld Citér

20. januar 2024

Savanna

Profilbillede for Savanna

Hej TS 

Du har fået nogle rigtig gode svar, og det virker til, at du er åben for flere perspektiver. Det er en rigtig god egenskab. 

Nej, du kan ikke stille et ultimatum op omkring deres samværsordning. Du kan snakke med dem om børnenes behov og eventuel foreslå parterapi eller lignende, så de finder måder at samarbejde på. 

Til gengæld må du overveje, om dette er forholdet for dig (og dine børn). Et forhold skal give mere end det kræver, og hvis den balance er skæv for længe, skal man træde et skridt tilbage og passe på sig selv.

Anmeld Citér

20. januar 2024

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Hej TS 

Du har fået nogle rigtig gode svar, og det virker til, at du er åben for flere perspektiver. Det er en rigtig god egenskab. 

Nej, du kan ikke stille et ultimatum op omkring deres samværsordning. Du kan snakke med dem om børnenes behov og eventuel foreslå parterapi eller lignende, så de finder måder at samarbejde på. 

Til gengæld må du overveje, om dette er forholdet for dig (og dine børn). Et forhold skal give mere end det kræver, og hvis den balance er skæv for længe, skal man træde et skridt tilbage og passe på sig selv.

Hejsa  selvom jeg under ungerne de bedste vilkår, er er kæmpe fortaler for et godt samarbejde, så må jeg indrømme at jeg rent personligt ikke ønsker stå på sidelinjen mens min kæreste går i parterapi/ familie terapi med din ekskone .

Jeg mener at at 7 på  senere og i en alder af knap 40 år samt  utallige af håndsrækninger fra kommunale instanser mm . Så burde den sidde i skabet . Og eftersom intet fungerer stadig , tror jeg ikke terapeutisk hjælp gør en forskel længere og som skrevet så indrømmer jeg også blankt , at det synes jeg er for "tæt" på , for mærkeligt . For jaa , et eller andet for ihvertfald en rigtig negativ fornemmelse bare at overveje den mulighed..   

Men situationen er nu at vi pt ikke er på talefod det er bare så skide øv . 

Anmeld Citér

20. januar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa  selvom jeg under ungerne de bedste vilkår, er er kæmpe fortaler for et godt samarbejde, så må jeg indrømme at jeg rent personligt ikke ønsker stå på sidelinjen mens min kæreste går i parterapi/ familie terapi med din ekskone .

Jeg mener at at 7 på  senere og i en alder af knap 40 år samt  utallige af håndsrækninger fra kommunale instanser mm . Så burde den sidde i skabet . Og eftersom intet fungerer stadig , tror jeg ikke terapeutisk hjælp gør en forskel længere og som skrevet så indrømmer jeg også blankt , at det synes jeg er for "tæt" på , for mærkeligt . For jaa , et eller andet for ihvertfald en rigtig negativ fornemmelse bare at overveje den mulighed..   

Men situationen er nu at vi pt ikke er på talefod det er bare så skide øv . 

Beklager alle stave fejlende ��

Anmeld Citér

20. januar 2024

Baby.mamma

Anonym skriver:

Tusind tak, i lige måde

Anmeld Citér

20. januar 2024

Baby.mamma

Mamman skriver:

Har du læst hele tråden inden du har svaret??

Nej da. Formålet med et indlæg er jo, at det skal være sigende, så man kan få nogle svar. Så derfor læser jeg dét, og svarer. Hvis jeg er totalt nysgerrig og har massere af tid i mit liv, så ville jeg sidde og krænske alle svarene, hvilket jeg ikke har gjort

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.