Hejsa
Undskylder hvis det bliver lidt rodet, forsøger at afkorte fortællingen så godt så muligt 
Info . Min kæreste og jeg kører på 6. År sammen vi har begge børn fra tidligere og ingen fælles .
Jeg har mine børn på fuldtid min kæreste kører en 7/7 ordning med sin ekskone .
Vi bor hver for sig, men vil gerne flytte sammen .
Men Vi har simpelthen nået et hamsterhjul effekt føler jeg, vi rykker jeg ingen steder som par eller sammenbragt familie , overhovedet. Fordi der bare evigt og altid er bøvl mellem deres samarbejde omkring deres børn . Og vi snakker ikke om almindelige små bagateller , nej nej , vi snakker tilbageholdelse af børn fra tid til anden, pga af uenigheder om hvordan man eksempelvis håndtere hverdagen på hver sin bopæl . Børnene laver ligeledes splitting mellem forældrene ( ikke bevidst ) "sladre" og brokker sig i hvert sit hjem over den respektive forældre.
Forældrenes turbulente samarbejde påvirker selvfølgelig børnene, hvilket resulterer i den ene underretning efter den anden, pga børnenes adfærd i børnehave og nu skolen . Der er bare altid noget i gærer , altid problemstillinger og når den ene håndteres opstår der en ny, moren til børnene truer konstant med Familieretshuset, lavet politi anmeldelser osv osv på far om han er voldelig overfor hende ??? Ikke noget jeg har oplevet hverken personligt eller i deres relation? Anmeldelser bliver dog heldigvis lukket ned pga af manglende beviser . Men det er simpelthen så frustrerende at sidde på sidelinjen efterhånden,
Der er vitterligt ikke det, der ikke er / bliver til kæmpe storer konflikter mellem dem, og begge forældre formår lige at tage alt til next level .og det fylder bare så meget efterhånden også i min kærestes og mit forhold.. fordi jeg både blive gal på børnenes mor , men så sandelig også på min kæreste.
Nu er det igen en sag i Familieretshuset kørende fordi mor søger at få børnene primært og far skal have dem hver anden weekend. Og jeg er bare ved at være der hvor jeg egentlig bare synes han skal imødekomme mors ønske og droppe den 7/7 ordning , og måske køre en 4/10 til mor istedet for , for både at give ungerne lidt mere stabilitet og mere ro i hverdagen, men så sandelig også for at minimere kontakten og derved forhåbeligt også deres konflikt niveauet til absolut minimum.
Jeg ønsker ej heller længere at arbejde hen imod at vi kan flytte sammen længere på grund af overstående..
Kan man nogensinde sætte sådan et ultimatum??? At enten laver min kæreste den 7/7 ordning om eller også bliver jeg nød til at kommer videre i mit liv alene nu ..???