Han er sur på mig og bliver 40 imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Fordi han mener, at jeg godt kan være med til at skabe en hyggelig stemning. 

Men hvad gør han selv for at skabe hyggelig stemning ? 
Han går og er mavesur hele tiden. Det er da ham dee ødelægger stemningen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Den endte faktisk skidt.

Han kom hjem og han snakkede ud omkring alt det der nager ham. Han føler sig ensom og ikke elsket af mig osv. Jeg var lyttende fordi jeg ville ikke ødelægge mere fordi hans bror og mor kom senere. 
Her var der så ikke mere i det og vi fik kage og han fik sine gaver og vi var ude og spise.

Da vi så kommer hjem er der ret koldt i stuen og jeg havde kun tændt kalenderlyset. Vi har problemer med varmen hjemme hos os for tiden. Så siger han, at de andre lys ikke også kunne tændes da det er koldt, så siger jeg, at jeg ikke tror, at de par lys vil hjælpe noget. Så bliver han sur, slukker fjernsynet og går i seng Han påstår, at jeg ikke elsker ham osv. og at jeg skulle skamme mig. 

Idag har jeg meldt mig syg på arbejde fordi jeg har ondt i maven. Ikke pga. vores konflikt. Men alligevel skal jeg tage ud og handle selvom han godt ved, at jeg har mavepine og ikke har meldt mig rask på arbejde endnu… men det er ikke noget nyt. Selvom jeg er syg skal jeg stadig tage ud og handle, da det jo er mig der står for handlen herhjemme… så nu håber jeg bare, at jeg ikke møder nogle kollegaer for hvad vil de ikke tænke…

Hør lige, søde dig! Overvej lige - er kort øjeblik - om du elsker ham? Eller du var bedre tjent alene….

Anmeld Citér

7. december 2023

Anonym

Jeg håber det er en joke. Ellers skal du komme langt væk fra det mennesker der. Trust me.

Anmeld Citér

7. december 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Synes det er synd for dig. Du er et kærligt og omsorgsfuldt menneske der gør hvad du kan. Tror du må tage hans ugidelighed og hans opråb om han føler sig overset og trist som et tegn til at du måske ikke er hende der skal gøre ham lykkelig da det er på bekostning af din egen Lykke og livsglæde. Det er ikke nemt og bare sådan lige til, men prøv at se om du ikke har nogen i dit netværk der kan støtte dig i at komme videre uden ham. Han har sine egne problemer og adfærdsmøsntre, som du ikke kan eller skal ændre på. Du har kun et liv og det er for kort til at ikke leve lykkeligt og for langt til at være i noget der ikke er godt for en. Sender håb og støtte. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.