Han er sur på mig og bliver 40 imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.845 visninger
43 svar
195 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2023

Anonym trådstarter

Vi var hos mine svigerforældre for at spise aftensmad igår for at fejre at min kæreste bliver 40 år imorgen. Jeg havde taget nyt tøj som indebar nogle leggings som jeg ved, at min kæreste godt kan lide. Han blev også glad, og syntes at jeg så rigtig godt ud. Jeg vidste pga. p-piller, at jeg får min mens næste dag. Vi havde haft sex 2 dage inden. Jeg nævnte ikke for min kæreste at jeg fik min mens næste dag, og jeg kunne godt fornemme at han ville have sex med mig senere på aftenen efter vi kom hjem. Da han så antyder at vi skal ind i soveværelset siger jeg, at det kan vi godt, men at jeg altså får min mens næste dag. Han bliver mega skuffet og sur og går i seng. Han syntes, at det kunne jeg godt havde sagt noget før. Jen erkender, at det var dumt af mig at tage det tøj på og at jeg skulle havde “advaret” ham om inden, at jeg altså får min mens næste dag. Han er meget sart og ønsker på ingen måder blod på sig selv hvilket jeg godt kan forstå. 

Udover det så var jeg hjemme hele dagen igår. Og han var også hjemme. Jeg plejer at handle ind om søndagen til ugen efter. Min kæreste så og hørte at jeg var hjemme hele dagen. Her til morgen, er han så sur over, at der ikke var handlet ind til madpakken. Jeg siger så til ham, at han jo så og hørte at jeg var hjemme hele dagen og ikke var ude og handle. Grunden til det var, at jeg var småsyg og vi jo skulle hjem til mine svigerforældre. Han mener, at han havde alt muligt andet i hovedet at tænke på, så derfor havde han ikke lagt mærke til, at jeg ikke var ude og handle. Jeg anderkender, at jeg skulle havde sagt til ham, at hvis han ville have madpakke med imorgen, så måtte han tage det der var tilbage i køleskabet og ellers så skulle han selv ud og handle. 

Jeg har undskyldt og undskyldt, men lige lidt hjælper det. Han er sur og siger, at hans fødselsdag er ødelagt imorgen, hvilket jeg har taget det fulde ansvar for, men det hjælper ikke noget. 
Hvad skal jeg gøre?? Er så ked af, at jeg har ødelagt hans dag imorgen

Han er den stædigste mand i hele verden skal det lige siges, så selvom jeg kommer med gave, laver god morgenmad og bager en kage til ham imorgen, så tænker jeg, at han afviser mig. 

Skal jeg bare lade ham være?? Vi skulle også havde været ude og spise imorgen, og har sagt til ham, at han han bare kan tage selv afsted med hans bror og vores børn uden mig. Så er han fri for at se og høre på mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2023

Babycrew

Altså han må da lige tage sig sammen!

Ja undskyld, men det er altså min første tanke. Sur over, at du får din menstruation (som er en 100% naturlig ting for kvinder) og sur over, at du ikke har handlet. Det er da lige så meget hans ansvar, at handle og sørge for køleskabet er fyldt op. Og vil han have styr på, hvornår du får menstruation, så må han installere en app på hans telefon. 

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym trådstarter

Babycrew skriver:

Altså han må da lige tage sig sammen!

Ja undskyld, men det er altså min første tanke. Sur over, at du får din menstruation (som er en 100% naturlig ting for kvinder) og sur over, at du ikke har handlet. Det er da lige så meget hans ansvar, at handle og sørge for køleskabet er fyldt op. Og vil han have styr på, hvornår du får menstruation, så må han installere en app på hans telefon. 

Det er kun mig der står for handlen herhjemme, hvilket vi er blevet enige om. 

Og han går så højt op i samvær og sex, så han føler sig såret og ikke anderkendt/set. 

Anmeld Citér

4. december 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Vi var hos mine svigerforældre for at spise aftensmad igår for at fejre at min kæreste bliver 40 år imorgen. Jeg havde taget nyt tøj som indebar nogle leggings som jeg ved, at min kæreste godt kan lide. Han blev også glad, og syntes at jeg så rigtig godt ud. Jeg vidste pga. p-piller, at jeg får min mens næste dag. Vi havde haft sex 2 dage inden. Jeg nævnte ikke for min kæreste at jeg fik min mens næste dag, og jeg kunne godt fornemme at han ville have sex med mig senere på aftenen efter vi kom hjem. Da han så antyder at vi skal ind i soveværelset siger jeg, at det kan vi godt, men at jeg altså får min mens næste dag. Han bliver mega skuffet og sur og går i seng. Han syntes, at det kunne jeg godt havde sagt noget før. Jen erkender, at det var dumt af mig at tage det tøj på og at jeg skulle havde “advaret” ham om inden, at jeg altså får min mens næste dag. Han er meget sart og ønsker på ingen måder blod på sig selv hvilket jeg godt kan forstå. 

Udover det så var jeg hjemme hele dagen igår. Og han var også hjemme. Jeg plejer at handle ind om søndagen til ugen efter. Min kæreste så og hørte at jeg var hjemme hele dagen. Her til morgen, er han så sur over, at der ikke var handlet ind til madpakken. Jeg siger så til ham, at han jo så og hørte at jeg var hjemme hele dagen og ikke var ude og handle. Grunden til det var, at jeg var småsyg og vi jo skulle hjem til mine svigerforældre. Han mener, at han havde alt muligt andet i hovedet at tænke på, så derfor havde han ikke lagt mærke til, at jeg ikke var ude og handle. Jeg anderkender, at jeg skulle havde sagt til ham, at hvis han ville have madpakke med imorgen, så måtte han tage det der var tilbage i køleskabet og ellers så skulle han selv ud og handle. 

Jeg har undskyldt og undskyldt, men lige lidt hjælper det. Han er sur og siger, at hans fødselsdag er ødelagt imorgen, hvilket jeg har taget det fulde ansvar for, men det hjælper ikke noget. 
Hvad skal jeg gøre?? Er så ked af, at jeg har ødelagt hans dag imorgen

Han er den stædigste mand i hele verden skal det lige siges, så selvom jeg kommer med gave, laver god morgenmad og bager en kage til ham imorgen, så tænker jeg, at han afviser mig. 

Skal jeg bare lade ham være?? Vi skulle også havde været ude og spise imorgen, og har sagt til ham, at han han bare kan tage selv afsted med hans bror og vores børn uden mig. Så er han fri for at se og høre på mig.

Om jeg fatter hvorfor du skal undskylde for at få mens, dagen efter. I kunne sådan set godt have dyrket sex aftenen forinden. Og hvis han vil have noget til sin madpakke, så kan han vel lette sin dertil indrettede, og handle selv.

Hvorfor er du sammen med sådan en mand? Jeg mener, du er hans partner ikke hans tjenestepige, og hans opførsel er fuldstændig uacceptabel. 

Anmeld Citér

4. december 2023

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak

For mig lyder han ikke som en på 40, mere end på 14 som lige er kommet i puberteten og kan “mærke lysten”. 
helt ærligt. Du finder dig i alt for meget. Hvorfor lader du ham blive sur på dig, pga så latterlige ting. 
Han må lige mande sig op.. 

Anmeld Citér

4. december 2023

HilliHallo

Et sæt flot tøj = sex.. Altså, det forstår jeg ikke ��‍�� I så fald skal du huske hver måned fremadrettet af klæde dig grimt dagen før din mens. Det jo ikke holdbart. 

Og slet ikke holdbart at du skal undskylde. Undskyld mig, men hans opførsel er da helt hen i vejret. 

Jeg ville rette rykken, stoppe med at undskylde og lade ham sejle i sin egen sø. 

Anmeld Citér

4. december 2023

Ranunkel

Profilbillede for Ranunkel

Jeg syntes du skal prøve at tænke grundigt over dynamikkerne i jeres forhold. 

Anmeld Citér

4. december 2023

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Når nu du allerede har ødelagt hans fødselsdag, så synes jeg, at du skal gå hele vejen og fortælle ham, at du ikke vil være sammen med en mand på 40 år, der opfører sig som en på 4 år. 
Hans opførsel er så urimelig. Skynd dig væk, inden du bliver helt nedbrudt

Anmeld Citér

4. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg tror jeg havde købt en pakke tamponer i fødselsdagsgave til ham og bedt ham stikke den op hvor det tydeligvis gør så ondt.. 

Det er da virkelig en barnlig opførsel! Og nej han skal da ikke tage ud og spise med sin bror og jeres børn og “slippe for at se på dig”. Han skal tage sig sammen og være et voksent menneske på 40 ÅR! Vil han da lige komme ned fra sin piedestal og indse han ikke er verdens centrum? 

Du har intet gjort galt overhovedet, og du skal bestemt ikke undskylde! Han kan sgu få hovedet ud af bagdelen og sætte pris på alt det gode du gør for ham, og være glad for at få en gave! Eller også kan han rende og være skide sur og have en lorte fødselsdag og den eneste han kan bebrejde er sig selv!  

Ja undskyld mig, men synes godt nok det er frækt og direkte barnligt at han opfører sig sådan! 

DU HAR IKKE GJORT NOGET GALT! 

Anmeld Citér

4. december 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Du skal stoppe nu…. Altså med at sige undskyld over noget, der ikke er din skyld!

Hvad i alverden bilder han sig ind. Overvej jeres fremtid sammen. Gider du virkelig acceptere sådan en opførsel? 

Jeg havde lader ham sejle i sin egen sø både mht hans fødselsdag, men også i det hele taget. Det lyder usundt at han bliver så gal over, at du skal have menstruation, men mest af alt, at han kan få dig overbevist om, at det er din egen skyld

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.